Wat een mooie foto's weer ! @memorylane wat een mooi meisje! En een hele mooie naam! @sydnys superlief! Lekker slaapmutsje ! @mellebel hallo knapperd! @mariamz wat een mooi meisje zeg! @prinsessa mooi moppie! Hallo Elif!! @littlemissme wat een lieve foto! @samanta wat een schattige outfit zeg! Helemaal mijn smaak! @anousje wat een mooi moppie zeg! Hier een foto van mijn meisje samen met m'n zusje
Dankjewel haha, haar haartjes zijn nu eindelijk lang genoeg aan de voorkant! Dankjewel!! Wat lief! En wat een schattige foto van jouw mannetje zeg, wat een ogen! Mooi!! Lief!! Dankjewel lieverd! Hoi lieve Nova, wat ben je weer mooi! En een trotse tante met haar mooie nichtje Wat een leuke kleertjes! Mooi meisje hoor! Daar heb je dat prachtige jongetje weer mooi kind! Schattig zeg, wat is ze blond! Wat een mooi kindje!
Mijn kleinste meissie! Ze wordt over 2 weken een jaar, en was niet heel snel met haar ontwikkeling. Helemaal niet erg, alles op zn tijd. Maar opeens gaat ze als een speer! Sinds vorige week kan ze zelf gaan zitten, sinds gisteravond zelf staan en sinds vanmorgen kruipt de kleine meid opeens, kanjertje!
Hierbij onze kleine kapoen weer . Echt stijlvol is ze niet gekleed, maar ze was wat ziekjes en maakte koorts. Dus enkel romper en broekje aan .
Wat zijn er weer een hoop mooie foto's! Mijn schatje moest gister op verjaardag alle dames van zich afslaan, ze vonden hem zo mooi, ze waren allemaal verliefd!