Zonder haarband vind ik Elif stiekem nog leuker Prinsessa! Mijn dochter krijgt krullen en heeft nu continue 2 pippi langkous sprietjes naast haar hoofd...
Ach, dankjewel !! Wat een plaatje zeg, prachtige oogjes en die krulletjes haha! Schattig! Mooi meisje zeg!! Dankjewel! En wat jammer dat je hier weg bent! Vond jouw reacties altijd leuk om te lezen.
Gisteren in de box, even wat foto'tjes gemaakt. Vind dit de leukste; https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1798684_610229335717691_205113734_n.jpg Verder leuke foto's van alle kleintjes hier!!
Ah wat een schatjes weer blijft leuk al die kleintjes te zien @pindakoek jeetje is je prinsesje alweer 6 mnd wat gaat de tijd snel en wat een mooi kindje
Hihi die haartjes zijn zo schattig mooi manneke Niet zo een hele duidelijke foto want het licht viel verkeerd maar Dylan was ineens extreem stil. Had hij de afstandsbediening stiekem gepakt. Jammer dat is de gsm niet in mijn handen had toen ik hem op heterdaad betrapte! Hoofdje naar beneden, 1 oog scheef naar mij gericht en probeerde niet te bewegen wilde zichzelf volgens mij onzichtbaar maken
Talvi: zeker iets om trots op te zijn! Mooie.oogjes ook! Winddanser: spannend hoor! Weet je wat het word? prinsessa: jammer kan de fotos niet meer zien maar ik weet dat Elif een hele knapperd is hihi ♡ Nouuu zp draait mn foto's steeds om.. haha..naja hier dus weer n fototje van Roan ♡