Wiii wat een schatjes <3 Ik maak ook echt heel veel foto's Bekijk bijlage 363815 Bekijk bijlage 363816 De eerste foto is hij 8 weken oud en de tweede bijna 12 weken.
Deze zijn van vandaag. Hij was een beetje slapjes van de vaccinatie. Ik had hem lekker ingenesteld op het zwangerschapskussen en hij heeft er ongeveer een halfuur op gerelaxed. Dat is een record, normaal komt hij na 2 seconden al omhoog maar hij was lief en is sterk. Hij maakt van elke situatie de best mogelijke situatie. Onze trots!
Wat een mooie kindjes allemaal! @sydneys: wat is Dylan groot geworden, hij beging echt een peuter koppie te krijgen! Hier mijn eigenwijste:
Haha dankjewel!, ja dat hoor ik idd heel veel. Super want zo heb ik altijd wel wat te kletsen als ik ergens moet wachten En wat een geweldige foto's komen voorbij!
En deze Lekker op schoot slapen bij opa in zijn nette kleding voor mijn verjaardag. Bekijk bijlage 363850
De eerste echte echte lach (met geluid) al eventjes terug maar wat was ik trots xD!! Wat een schatjes hier allemaal
Wat een super kindjes allemaal! Bovenste foto is mijn lieve mannetje op de dag van zijn geboorte en de foto daaronder is van vorige week toen hij 10 weken was Bekijk bijlage 363857 Bekijk bijlage 363856