Wat een knapperd!! En zo leuk gekleed . Wauw, Ruben groeit als kool! En hij is nogal veranderd, had hem nog niet herkend, de knapperd .
Haha dit dacht ik ook over die grote meid van jou een paar pagina's terug ze krijgen echt een 'ouder' koppie nu he Ga morgen ook even tijd maken voor een update in ons topic!!
Ja inderdaad, de baby koppies zijn er bijna helemaal vanaf . En ons topic is wel een beetje stilgevallen, denk dat we het allemaal héél druk hebben .
Bb88 u zoontje heeft echt een lief koppeke Mienma wat schattig Cally haha die is grappig, ze kijkt echt van "wel goed opletten he mama" Deze is van de maandag, we waren gaan eten en dylan was de hele tijd bezig met de mensen die er werken en maar zwaaien haha
Wat een schattige en mooie kindjes! Hier zijn onze meisjes. De foto is gisteren gemaakt op hun eerste verjaardag. Ze hebben allebei een fietsje gekregen, dus we hebben gelijk maar even een wandeling gemaakt.
Hoi hoi, Zie allemaal mooie baby's voorbij komen dus ook even mijn knappie Weet alleen nie hoe je die foto ken roteren
Wat een knappies weer allemaal!! Super leuk.. hier weer 1 van mijn hartendiefje doe dit weer via mn telefoon en draait ie die foto's weer om.. sorry als ik jullie een stijve nek bezorg hoor haha
Wat een mooie baby's weer allemaal!! Ruben is vandaag in een heerlijke knuffelbui, hij wil alleen maar kusjes en knuffels en aan alles friemelen. Vind ik niet erg Bekijk bijlage 378000
Hier 2 van mijn boefje, allebei al wel ongeveer 4 maanden geleden. Moet de nieuwe nodig weer eens op de pc zetten.