mamavaneenpopje: Hahaha! Heb hier zojuist een lading knipjes besteld, eens ff wat anders Heerlijk hè, dat getut! Roosje: Ze is niet helemaal Nederlands of wel? Vind het echt een dotje! Hier mijn ondeugende boevenkopje weer haha
Ohhh wat een schatje! Leuk dat knipje! Helaas heeft onze daar nog iets te weinig haar voor! Ja heerlijk dat tutten.. kan niet wachten tot ik ook los kan gaan met invlechten!
Wat een schattig lachje heeft je meisje Soeee! Lijkt me ook zo leuk al die knipjes, en tierelantijntjes. Maar een jongetje is ook super leuk en Lino moet er helaas voor hem soms ook aan geloven (niet aan knipjes, maar wel aan lekker ruikende antiklit spray, borstelen, creme (A)) Hier nog een foto die ik vond, is van vorige week. Mr was helemaal trots op zijn nieuwe mega Toby pyama. Kijk dat lachje. Damn Im in love Even een kappersvraag tussendoor: zijn haar is superleuk, met al die krulletjes. Maar zouden jullie het afknippen? of alleen een beetje (misschien die zijkanten die zo uitsteken) of zo laten? Hij is nog nooit naar de kapper geweest en ergens wil ik heel graag, maar ergens ben ik bang dat ik spijt krijg.
mamavaneenpopje: Komt vanzelf goed hihi. Sara heeft best wat haar, alleen aan de achterkant en 1 zijkant is het behoorlijk kaal door het liggen. Zo zonde! Anousje: Wat schattig! Wihe: Dank je! Wat een heerlijke krullen heeft ja mannetje! Je kunt eens langs een afro kapper gaan om advies te vragen. Een keer in de zoveel tijd naar de kapper is wel goed om het haar mooi en gezond te houden denk ik (Terwijl ik zelf al weeeeeeken een afspraak moet maken voor mezelf haha!)
@soee ze is 100% turks hihi 😄 ze lijkt er niet echt op he of wel. Mijn man is blond, hij lijkt ook op een nederlander dus iedereen denkt dat hij nederlands is 😄
Wat een lekkere koppies komen er toch voorbij Wihe, misschien iets korter, maar man wat een geweldige kop haar Bij deze mijn binkie Weet alleen niet hoe je hem draait.. Bekijk bijlage 378259
heerlijk die krullies! maar ik sluit me bij Soeee aan.. kan geen kwaad om aan een kapper advies te vragen Heel leuk die speldjes! Dat tuttelen met die haartjes is zo leuk! kan niet wachten tot Roan straks gel in zn haartjes kan wat een knappie.. en wat ziet hij er stoer uit.. leuke kleertjes! Ahh lieff! Altijd al een goede eter geweest?
@novmama; wat een knapperd heb je daar! @Mellebel; Dankje! Jazeker, alles wat we haar tot nu toe hebben gegeten eet mevrouw met smaak op. Het lichte nadeel hiervan is dat we het goed in de hand moeten houden, ze eet alles op en kent geen rem.
Ojee haha hier namelijk ook een hongerlapje en de hapjes vliegen er nu ook al in.. maargoed liever dat dan een hele moeilijke eter idd