Ik heb het geprobeerd!! Alleen was het al zo licht (vanochtend gemaakt) dat ik het nog een keer savonds ga proberen Ik vind de foto super leuk maar alle credits gaan nou jou voor het leuke idee
Superleuk geworden, kan ook niet anders natuurlijk met zo'n leuke kerstman Misschien dat 's avonds de lichtjes nog net wat mooier uitkomen inderdaad maar anders is hij zo toch ook top!
Wat een mooie kindjes hebben we allemaal Dit is mijn deugniet Ze viert vandaag en morgen haar 2de verjaardag Morgen 14-12 wordt ze echt 2 jaar. Wat word mijn kleine meisje groot
Wat een leuke foto's weer! Ik kijk hier altijd even @Biancamv2 gefeliciteerd met je kleine grote meid! Mijn boef begint steeds meer te ontdekken dat het leven rechtop op schoot toch ook wel heel interessant is, dan zie je ineens hele andere dingen dan liggend. Dus ik kijk wisselend tegen een lachend of verbaasd babyhoofdje aan Bekijk bijlage 365655
Hierbij mn zoontje Jarvi! IS van afgelopen zomer, maar vind het zo'n mooie foto! De andere foto is hij net geboren
Hierbij 2 foto's van mijn zoontje. Vorige week hebben we een fotoshoot gehad van onze 2e zoon.. Wat ben ik verliefd!!! Bekijk bijlage 365672 Bekijk bijlage 365673