Thanks en nee, is echt niet gephotoshopt, hier nog even een foto vanaf onze waterfiets, het is echt heel blauw. Het water is helder maar ik denk dat het meer heel diep is want de bodem kun je niet zien.
Wij rijden morgen middag weg en rijden de nacht door naar de Côte d'azur ((met een kind van bijna 5, net 3 en 22,5 week zwanger). We verblijven daar één week en daarna gaan we naar de Limousin voor een week en sluiten af met 2,5 Parijs. Zoon wil zo graag de Eiffeltoren zien!! Na 3 jaar als kind in Frankrijk te hebben gewoond zeg ik... mooi, prachtig maar niet meer om er te wonen en zeker niet met kinderen, Totale immigratie wellicht maar daar hebben we geen behoefte aan. Heerlijk om me even te verlekkeren aan de foto's. Over 3 weken die van ons
Hier ook zo'n foto van lac de sainte croix, alleen dan van bovenaf (wandeling). En moustiers vanaf de camping.
Helaas zijn wij niet naar de Duitse begraafplaats geweest. Wel dan het American Cemetary en Pointe du Hoc. Pointe du Hoc vond ik ook erg indrukwekkend, ik ben toen ook in zo'n bunker geweest kreeg er gewoon rillingen van. Die mensen hebben toch heel wat over gehad voor de vrijheid die we nu hebben! Hier (wel wat eigen) foto's van Point du Hoc.
En een 'Frans' plaatje with a twist: Onze Engelse eend die we dit jaar hebben verkocht (aan een Fransman in Schotland)...
oh wat hou ik van frankrijk! Zal morgen ook eens kijken voor mijn mooiste kiekjes Heb er een op deze pc.. dit was noord-west Frankrijk cap blanc nes.. wat een uitzicht daar! Heb ook schitterende plaatjes van de pyrieeen, pic de midi