Kan er niet gewoon 1 groot hoe maak jij schoon topic gehouden worden. De 1 opent een topic en de ander bedenkt in ene keer van heee laat ik het tegenovergestelde is vragen. Begint hier een beetje door te slaan of niet?
Nee maar 1000 topics over hygiëne is ook wel overdreven...misschien kunnen de mod's dingen gaan samenvoegen?
Hakuna matata girl! Het is niet voor niets de 'lounge'. Soms zijn er van die dagen dat we even lekker los gaan. Je bent niet verplicht om te kijken natuurlijk. Ik ben er wel blij mee want het heeft mij enorm de dag doorgeholpen vandaag. Was behoorlijk bored, moest in het ziekenhuis wachten dus ja, lama komen . Ik hou wel van een lolletje. Hoe zinnig vind jij je eigen topic trouwens?
Haha, ach ja. Net wat Bosi zegt; het is een fase. Gemiddeld 1 keer per jaar heb je de 'hygiëne' fase. Daarna komt de sex fase, de rel fase. De lounge is een levend iets
Ja toch? Net als die mensen die klagen over een programma ofzo. Ik denk dan 'je hoeft die knop niet in te drukken'. Maar goed, blijkbaar is het zo oninteressant nog niet want anders zou ts er niet een heel apart topic over beginnen
En nu komt het volgende topic, of een poll.... Zinnige topic? Lach me rot om iedereen zijn meningen! Kom ik de dag lekker mee door, het is toch rotweer buiten