Vond nou net mijn lamp het mooiste Maar helaas... Is die gang niet van mij. Ik kan volgens mij niet eens een fatsoenlijke foto maken in de hal hier ( zo klein, )
Bij ons is de kapstok en shoenengedeelte mooi weggewerkt in een ruime kast. Is hier een beetje standaard in Canada. Hier 1 van onze hallen
@Anice: mooie hal maarreehh, ik dacht dat jullie gingen verhuizen naar Rusland?? Waarom zitten jullie nog in Canada?
jeetje mieneetje wat een gangen wouww, laat de rest van jullie huis ook zien hahaha owja jou gang is evengroot als mijn woonkamer mmm ben jaloers
Wij hebben een klein halletje en onze schoenen staan in onze slaapkamer. Is dat niet een idee? Je kunt bij de Ikea ook van die eh...hangmanden kopen . En we hebben idd een hoge kapstok voor de grote mensen en daaronder een kapstok voor de kleine mensen
Up! Leuke hallen, maar ik ben benieuwd of er nog meer mensen hun gang willen showen. We weten nog steeds niets voor onze krappe gang.... Kom maar op!
Hier zitten de schoenen in een opbergkist. Daarboven hebben wij een garderobestang met kledinghangers, daaraan hangen onze jassen. Wij hebben een nisje in onze gang waar dit alles precies in past. Boven de garderobestang nog een plank, met daarop mandjes met daarin sjaals, wanten, mutsen etc. Zo'n kist:
En doe je dan alle schoenen en laarzen los in die kist? Het lijkt me dat je schoenen daar gauw van beschadigen of heb ik dat mis?
Wooowww wat een mooie hallen zeg!! Wij hebben ook een smalle gang. Ongv 2,5 meter lang, en 1 meter breed. Wij hebben aan 1 muur 3 spiegels hangen, deze: KRABB Spiegel - IKEA En we hebben een klein stukje daar in de gang wat breder, bij de trap omhoog. Daar hebben we een kapstok, en 1 klein schoenenkastje. Boven hebben in een slaapkamer nog een hele grote schoenenkast. Maar boven is ook niet alles hoor... helaas geen foto
Het zit er los in inderdaad. Beschadigingen heb ik geen last van. Ik heb wel in de winter alleen de winterschoenen/laarzen erin en dan heb ik de rest in de garage. In de zomer draai ik dat om. Anders zit het wel erg vol en moet je proppen.
De schavuiten moesten er ook op hahaha. In dat kleine kastje onder de jassen, staan de schoenen. Alleen de winter schoenen zomer schoenen heb ik in de bijkeuken staan. In de tonnen die onder dat smalle tafeltje staan zitten de winter spullen zoals handschoenen en sjaals enz.
Wij hebben niet echt een gang, wij gebruiken de voordeur niet want de drempel is te hoog, en het halletje is 1,20x1,20 (is verkleind zodat de kamer groter is). Wij hebben de kapstok in de bijkeuken, 4 haken hoog en 4 laag voor de kids. Verder hebben we een soort stellingkast waarin 6 curverboxen staan, voor iedereen 1, waar ieder zijn schoenen in heeft en sjaals, handschoenen enz.