Kan dit bij een (vaginale) schimmelinfectie horen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Het is weer zo laat.... :(
    Vreselijke jeuk en pijn van onderen..
    Heb gelukkig nog zalf van de dokter van de vorige keer.
    Nu zag ik alleen net in m'n lies een rode plek, deze doet vreselijk zeer zo gauw ik loop, omdat hier precies m'n onderbroek loopt. Lijkt net een opgezwollen bult wat er zit, doet erg pijn en is vuurrood.. Sorry voor de details, maar kan dat ook bij de infectie horen?

2. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    schimmelinfectie is wel erg besmettelijk, maar of dat in je lies erbij hoort? misschien toch even verstandig om naar de dokter te gaan.
    ik denk dat het een soort smetplek is door dat het daar warm, en misschien vochtig is, en dan het schuren van je onderbroek.
    sterkte met dit vervelende kwaaltje.

3. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    owww pff wat naar jij ook al!
    heb iedere 2 weken een schimmelinfectie wordt er zo moedeloos van :(
    maar wat jij verteld heb ik in al die keren nog niet gehad dus of het erbij hoort zou ik niet durven te zeggen....

4. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik denk idd dat die plek in je lies door het schuren van broek/ondergoed komt. Daar heb ik zelf ook wel eens last van, is idd een rood, pijnlijk en opgezwollen plekje van je huid. Meestal gaat het vanzelf wel weer over, ik slaap dan een nachtje zonder broekje/ondergoed.. dan kan het even "luchten"

5. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik heb het in mijn zwangerschap ook gehad. Was wel schimmeltje, terwijl ik verder nergens last van had. Zwangere vriendin stelde laatst ook deze volgens haar genante vraag. Op mijn advies toch naar de dokter en ja hoor ook schimmeltje.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    herkenning maar dan wel los van elkaar. zo'n plek in de lies was door warmte/ wrijving. was zeer pijnlijk en ging over door droog/schoon houden en een zalfje om te verzachten.
    Weet niet of je door de infectie natter ondergoed heb want dan zou het daardoor kunnen komen.

Hopelijk gaat het snel over!

7. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Als ik jou was zou ik ook ff kuurtje voor je man vragen.. hij kan nml drager zijn zonder last te hebben.. maar besmet jou wel steeds.. hier ook het geval geweest en nu al tijden geen last! Mocht je toch last houden dan kun je ook om onderhoudsdosis vragen.. dan moet je of na elke menstruatie iets gebruiken bv zon ei van dactarin of 1x per week.. afhankelijk hoe hard nekkig t is ;) succes er mee! Je hoeft er iig geen last van te hebben!

Deel Deze Pagina