Ik heb even de zoekfunctie gebruikt en kon het zo niet vinden eigenlijk.... dus bij deze een topic Show hier je geboortekaartje! Ook bij twijfel altijd leuk om meningen van anderen te horen! Bij Jamie hadden wij deze (maar dan met Jamie voorop zeg maar):
Ik heb die van mij nog niet uitgezocht (heb nog even ;o) maar ik neig naar kaartjes zoals die je voor Jamie had. Simpel, schattig en een beetje traditioneel.
Die van mij staat in m'n album Alleen hadden we op het 'papiertje' zeg maar onderaan Alyna's naam geschreven.
wij hebben wij onze eerste de geboortepakjes zelf geknipt, genaaid e.d. (50 stuks) was heeeeeeeeel veel werk maar wel helemaal waard http://www.martin-isabel.nl/kaart-dean.jpg deze keer wilde ik ook weer zoiets doen maar ik kwam erachter dat mijn "plan" niet goed werkte en ik te weinig geduld kon opbrengen deze keer, ik vind het echt vreselijk maar heb afgesproken het maar niet te doen en voor een "normaal" kaartje te gaan, vind het keilelijk (probeer er wel wat moois van te maken) maarja het is niet anders, ik kan beter de tijd in onze zoon stoppen en in mijn zwangerschap en om door mijn kaartjes stress te krijgen is ook weer zoiets, dus we zijn nog een beetje aan het kijken hoe en wat, het boeit me niet zoveel (wat ik heel jammer vind) ik heb zoiets van ik vind het toch lelijk dus waarom moeite in stoppen (ik WEET niet helemaal rationeel qua gedachtes maarja daar ben je zwanger voor he?) Ik vind bij andere altijd kaartjes leuk, en voor andere vind ik het ook leuk, we zitten ook altijd in de wachtkamer te kijken en dan gaat het van ohhhh, en ahhh maar voor mijn eigen kind (met mijn creativiteit) vind ik het wat anders, mensen verwachten ook meer van mij... en ik wilde graag onze meid hetzelfde geven als onze zoon (misschien is dat het wel? waar dat gevoel vandaan komt) Ach we komen er wel uit heb al wel wat dingen gezien maar blijf alles mwah vinden... dus denk dat ik gewoon de knoop moet doorhakken en niet moet zeiken hahaha
http://img.photobucket.com/albums/v134/ ... nitief.jpg De achterkant vind ik ook heel leuk, maar daar staat ons adres op. Mijn broertje heeft dit ontworpen in tattoostyle, dat wilden wij graag.
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit... Ik heb via Poobies wel wat gevonden, maar mijn vriend vindt hem perfect zo, ik nog niet denk ik.. Ik vind hem wel heel leuk, maar niet echt een geboortekaart... :S Maar ja, niet alle geboortekaarten hoeven traditioneel te zijn toch? Ik zal even kijken of ik hem hier krijg.... De bedoeling is een stoere kaart.. dat is het wel lijkt me.. en de bladeren en kleuren passen goed bij z'n jungle-kamer.... Achterkant en voorkant:
Wij hebben een kaartje laten ontwerpen via Angelique Lemmens, is écht super gaaf....als dit topic er tzt nog is zal ik hem dan plaatsen
Janneke wat een geweldige stoere kaart! Vind hem echt leuk! Het is dat ik mijn geboortekaartje al klaar heb (beetje vroeg, maar heb tenminste straks geen stress) anders had ik misschien wel je idee gestolen hihi Mijn kaart heb ik overigens ook via Poobies ontworpen, alleen laat ik hem ergens anders drukken (goedkoper)
Thnx Ja ik ben bang dat mensen een beetje het idee van uhmmm hoe leg ik dat uit... het was hier toen heel erg in om van die legerbroeken enzo te dragen en vooral voor antilianen (en dat zijn hier in deze stad vaak niet echt lieverdjes, ook mijn exvriend droeg dat dus vaak), dus ik wilde niet dat het die sfeer kreeg. Maar het zijn niet echt van die 'vlekken' toch, meer bladeren toch? Dat is in ieder geval de bedoeling. Dat niet nu al de link wordt gelegd met een klein crimineeltje ofzo hehe En even nieuwsgierig hoor, maar hoe doe je dat dan ergens anders drukken? Want vind Poobies al niet echt duur, maar kan het nog goedkoper dan?
kan veeeeeel goedkoper als bij poobies, je moet een proefkaartje aanvragen en deze bij je drukker inleveren voor een prijsopgave volgens opgave, dan kunnen hun het kaartje NAmaken, ik heb onze trouwkaart ook ontworpen met poobies en laten drukken door de drukker scheelde bijna 50 euro bij 50 stuks geloof ik..
Maar je weet dan nog niet alle gegevens enzo, dus hoe doe je dat met geboortedatum en alles dan? En ik hoef er maar 25 ofzo, dan is het bij een drukker volgens mij niet echt goedkoper?