We hebben ze gewoon met de post opgestuurd. In een bubbelenvelop en er moesten 4 postzegels op. Hij kwam soms wel een beetje gedeukt aan maar niks ernstigs. Kwa prijs vond ik het heel erg meevallen. Kaartjes kosten dacht ik iets van 2.50 per stuk maar er waren maar 10 euro drukkosten en nog 20 cent per envelop. Volgens mij waren we voor 40 kaartjes inclusief postzegels 160 euro kwijt. Dit was ik voor een gewoon kaartje ook ongeveer kwijt geweest.
wij hebben een wit doosje gestuurd met daarin een foto van reza's profiel op dag 1 en een wit lint met zijn namen en geboortedatum. het lint zat aan zo'n witte luier veiligheidsspeld zodat je hem kan ophangen.
dit was ons geboorte kaartje.. heb even alle namen en ons tel nr vervaagd.. het versje dat eropstaat : Welkom lief meisje Mama droeg mij negen maanden lang Ze werd er 's nachts wakker van Maar nu ik ben geboren Kan ik ook papa lekker storen !
haha nee. ik werk voor een ontwerper en die kwam met het idee, heeft ze ontworpen en late maken. fijn joh zo'n baas!
Heey Frederike, ben jij soms in Oosterwolde geweest voor een echo? Dan heb ik jou kaartje daar zien liggen, vond hem zo grappig, en wat toevallig dat ik hem nu hier voorbij zie komen......
Liam zijn geboorte kaartje. heb hem zelf gemaakt, had die tijd jammer genoeg geen geld voor een drukker vind hem toch wel leuk.. binnenkant heb ik geen foto van. liefsz