Ravi...wat grappig...ben idd in Oosterwolde voor een echo geweest (woon in Oosterwolde)...erg leuk dat ie je zo is bijgebleven Ons kleintje...dank je wel
ik heb een site gemaakt en een kaartje met de url, zodoende konden de kaarten op voorhand gedrukt worden en was ik maar 15 minuten bezig om de voorbereide site online te zetten. Zorg er wel voor een betrouwbare hoster te nemen (ik heb veel problemen ondervonden om de foto's te plaatsen)
De binnenkant: Bekijk bijlage 92380 Nu kwam er laatst op de site een geboortekaartje voorbij met de broer/zus op de voorkant met allemaal muisjes maar kan hem niet meer vinden misschien weet iemand welke ik bedoel?
hih ja dat was het idd, ik zat onder mijn parasol lekker buiten met de naaimachine en dan strijken met 30graden plus hihi vandaar dat ik het bij de tweede maar lekker simpel had gehouden, wilde eigenlijk alle 50 kaartjes borduren maar daar heeft mijn man een stokje voor gestoken, die zag me alweer bezig gaan!!
En de binnenkant. Een beetje aangepast, ik heb onze namen, het adres en telefoonnummer er even af gehaald. Maar dat stond dus nog onder de geboortedatum.
Bekijk bijlage 92608 Geboorte kaartje van Ewout, hebben we ook helemaal zelf ontworpen, met de echo foto's er in, en het gedichtje.
En de binnenkant. Het gedichtje links: Siem geeft nu elke morgen een kusje aan papa, mama én aan zijn zusje
wij hadden nijntjes 'kleine pluis' en dan aan de binnenkant: Ikzelf was er eerder dan mijn ouders verwachten maar nu ik een zusje krijg moest is wel heel lang wachten! (mila was prematuur, en was ook verwacht bij Fenne. niet dus ) en daarnaast: op bezoek bij kleine pluis, dan zijn jullie welkom in ons nieuwe huis! (ben 2 dagen voor de bevalling verhuisd..)
Ons kaartje met het gedichtje aan de binnenkant: Bekijk bijlage 92629 Hoe is het om te delen, hoe is het om te zijn Met dat wat je compleet maakt Je heel diep van binnen raakt Een mensje, nog zo klein... Een meisje van ons tweeën Dat altijd bij ons hoort Het gevoel dat dat teweeg brengt Krijg je niet verwoord.