de proef van de linkerbinnenkant, heb van het uiteindelijke kaartje alleen de hele binnenkant maar daar staan adres gegevens op dus die post ik niet
Komt van deze site Bijzondere, originele en leuke geboortekaartjes van vilt en textiel Zat er toevallig naar te kijken van de week, wil zoiets zelf gaan maken, is volgens mij niet zo moeilijk en erg leuk
en dit is de binnenkant. elk stukje teskt heeft een andere kleur, Haar naam heeft elke letter een andere kleur.
Wat leuk, een kaartje in stof! Hoe ziet de binnenkant er dan uit? En is dit niet veel duurder dan een 'gewoon' kaartje of valt dat mee?
Ik denk dat wij hele klassieke kaartjes hebben je moet er echt van houden! Dit is die van de oudste Bekijk bijlage 129891
En dit keer weten we nog niet precies wat we willen qua kaartje, of in dezelfde lijn blijven of een totaal andere kant op...de tijd zal het leren
kaartje van lt 20 hebben wij ook! tenminste ongeveer, wat andere kleuren en printje maar wel van dezelfde maker/drukker.. ik laat het nog niet zien want de kleine moet nog geboren worden en ik wil het als verrassing voor onze familie en vrienden houden wat het kaartje wordt: ben nu 38 wk en 3 dagen. superleuke en originele kaarten, kost wel wat vind ik maar ja vond ze zooo leuk!
Wat een ontzettend leuke kaartjes. Vooral die fleurige meiden kaartjes. Gelijk handig om weer een paar leuke site's erbij te hebben!
hier heb je waarschijnlijk niets aan aangezien het een eigen ontwerp is, maar heb hem zojuist voor het eerst op de foto gezet dus even showen: Bekijk bijlage 129897