@ Juffertje; foto van de binnenkant heb ik ook gepost. Het is een voorbeeldmodel dus we hebben we het één en ander aangepast. Kaartje is inderdaad wel een stuk duurder maar we vonden hem zooo leuk. Volgens mij was het 4,75 per stuk.
macy: mooi ontwerp, super hoor! lt 20 en Stephanie.. ja de kaartjes van jipperdepip.. vindt ze zelf geweldig.. wij hebben ook 1 van haar standaard ontwerpen net wat anders gemaakt.. kleuren zijn dan hetzelfde als 1 van de kaartjes maar het figuurtje is dan anders uitgesneden. Nu met de proeftekst ben ik wel even bezig geweest maar elke keer beantwoord de drukker mijn vragen super en wijzigt ze de tekst voor mij. Ik ben heel benieuwd wat onze vrienden en familie ervan vinden, we wilden nl iets aparts voor onze kleine vandaar. ps. omdat de prijs best aan de hoge kant was ( al is het dat zeker waard) heb ik niet zoveel kaartjes ( 75 stuks, helaas kwam ik er dus achter dat als ik de meiden van de yoga ook kaarten wil sturen ik dus tekort ga komen, helaas kan ik niet meer bijbestellen ( mijn yogalessen begonnen vrij laat in de zwangerschap en toen had ik de kaarten al besteld. Nu ben ik ook bezig met een babysite waar ik de kaart ook op wilt zetten dus dan stuur ik hun de link ervan) Dus een tip voor iedereen die nog kaarten ergens gaan bestellen: maak eerst een lijst wie je een kaart wilt sturen, tel daarbij de kaarten op die je voor je zelf wilt houden( album, in de kast evt voor latere brusjes etc) en voor de kleine ook zelf, bestel dan extra voor bv kaartjes inleveren bij instanties zoals supermarkten voor gratis pakketten, maar ook onvoorziene mensen.. wij krijgen nu op het einde van de zwangerschap best vaak de vraag van: o dan krijgen wij zeker ook een kaartje? tja als het iemand is waar ik me omga dan krijgen ze hem zo wie zo maar anders niet.. tenzij ik dus veel kaartjes had. Maar soms bedenk je ineens o die die helemaal vergeten maar die wil ik wel een kaartje sturen.
@ Conny; ik kwam 10 kaartjes tekort heb haar van Jipperdepip gebeld en een dag later had ik 10 kaartjes binnen...
Ik hoop dat dit goed gaat. Ben nl. niet zo goed in het invoegen van foto's ed. Wij hebben een hollands kaartje gekozen voor onze zoon Stijn.
oke lt20, bedankt voor de tip. In principe laat ik het even zo.. mede ook omdat we een babysite maken en we iedereen ook daar naar verwijzen. Ik heb er nu precies genoeg, maar wat ik al zei ik heb dan ook niet jan en alleman een kaart gestuurd. Ben wel erg benieuwd naar de kaartjes straks, spannend!