Deze, via www. dutchmix. nl. Op die site kun je veel aanpassingen doen, qua lettertype, tekstvakken weghalen/toevoegen en zelfs weghalen/kleiner maken/groter maken van bepaalde images die er op staan. Naam enz klopt uiteraard niet .
alleen dan zonder die bloem erdoor maar dat doen ze bij de proefdruk zodat je ze niet zelf kan printen hier de binnenkant
Mooi kaarten zie ik voorbij komen, dit word die van ons, is al besteld, nu wachten tot de kleine boef geboren is.
Dit word ons geboorte kaartje (uiteraard andere naam ) van Kaartje2go. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=142126&stc=1&d=1302019516
nou nou wat hebben jullie een mooie kaartjes gekozen zeg voor de kindjes ik spaar zelf geb kaartjes als jullie er heel misschien een over hebben .......................... mij maak je er blij mee ik heb nu al bijna 6000 kaartjes plak ze in boeken en kijk er vaak in ben begonnen toen onze dochter geboren is was benieuwd of de naam amber vaker voor kwam nou ik heb er nu al 3000 met deze naam .................... gr anja
Dit is ons zelfgemaakte kaartje Voorkant ( lang getwijfeld of ik mijn striemen zou wegphotoshoppen maar toch niet gedaan )