Dit is de binnenkant. We hadden een lichtblauwe enveloppe en zwarte kaartjes waar de foto's op gedrukt waren.
Wij hebben deze : Regalb Ribambelle geboortekaartjes ck29 Regalb Ribambelle geboortekaartjes Geboortekaartjes - online geboortekaartjes winkel - drukkerij klaassen Al is het niet goed te zien zo en moet je hem echt in het echt zien. De vlinder die eropzit is erg mooi.
Dit was de tekst: links binnenin: Jaren hebben we op je gewacht, dat je nog zou komen hadden we niet meer gedacht Deze dag is dan ook een wonder lieve Lara, voor ons ben je heel bijzonder! Rechts binnen in: Jij bent te mooi om waar te zijn... Lara Megan Jasmijn Wilhelmina Geboren op: 17 Maart 2011 om 15:42 uur 3550 gram 50 cm ons adres Vanaf nu leven wij in het ritme van ons kleintje wil je ons bezoeken? Geef dan eerst een seintje
wij konden maar niet slagen voor een kaartje. en nou kwam een vriendin van mij met het idee om mijn oude geboorte kaartje te gebruiken. en dat vond ik zo een leuk idee.. dus die is nou bij de drukker om te kijken of ze de kleur wat kunnen veranderen .het kaartje zelf is oud geel en we willen graag wat roze derin mee verwerkt hebben.. waarshijnlijk is het ook nog de goedkoopster manier haha. geweldig idee toch. als ik hem weer heb dan laat ik hem zeker zien.
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=151175&stc=1&d=1305471450 dit is t kaartje van mn jongste zoon heb hem zelf gemaakt hoe het kaartje van on meisje wordt ... geeen idee ik maak m deze keer niet dat doet mijn vader , heb natuurlijk wel inspraak haha
dat geboorte kaartje wouden wij ook toch maar niet gedaan ben nu weer druk om er zelf 1tje te maken heb ik bij me 1ste ook gedaan.