Leuk! Ik heb al een leuk kaartje gevonden op kaartmix. BabygirlM: Daar heb ik de kaartjes ook gezien, alleen of het is van dat oud hollandse papier wat ik niet mooi vind, of je moet er nog helemaal aan knutselen voordat die in elkaar zit. Geboortekaartje 711819 - Card XL Deze vond ik erg schattig, erg simpel alleen dat papier vind ik dus niet mooi.
Wij gaan ons geboortenkaartje bestellen op Geboortekaartjes online bestellen bij HeyBoyHeyGirl vind ik persoonlijk echt een hele leuke site.
mamady je weet dat wij dit kaartje hadden bij ons zoontje maar het papier is juist heel mooi! niet spierwit net als de goedkopere versie zeg maar en dus juist ook weer heel chique! weet niet of je hem dus in het echt hebt gezien? want dan is hij heel erg mooi!
Oja, en bij onze volgende komt een kraamfeest, dus zal het tekstje alleen iets zijn dat ze op een datum en tijd uitgenodigd zijn en een mailadres om aan of af te melden. Mooi kaartjes meiden! Ja die site van heboyhegirl vind ik ook leuk!
wij hebben deze: Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Ribambelle - C.984 Maar dan geen naam in de vrije bovenhoek, maar een zelfgemaakte cartoonfiguur. De rest van de tekst (incl namen etc) zit achter de flappen. Op die manier moeten de ontvangers de kaart eerst openen om te zien waar het over gaat.
Wonderbaby: Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het gerafelde randje niet mooi. Alsof ik het kaartje afgescheurd heb ofzo..
Dan heb ik misschien toch net een ander kaartje gezien. Ik ga het kaartje van jou even opzoeken in mijn priveberichten!
Geboortekaartje 711819 - Card XL Hier had ik wel een proefdruk van aangevraagd, als je hem aanklikt zie je dat de randen niet recht zijn. Het hoort bij het kaartje, dat weet ik, maar ik heb het liever strak en recht
Wat een leuke kaartjes dames! Ik zat net ook even stiekem alvast te kijken hihi Zoveel keus echt moeilijk!
Dit kaartje hadden wij,zoontje heet dan wel Sietse,en de kleur van de letters was zwart. Binnenin de tekst YIHAA!!!!! IK BEN OP MIJN VERJAARDAG GEBOREN. En dan nog zijn gewicht en lengte,tijdstip enzo en onze gegevens.
Leuke kaartjes allemaal zeg! Wat me wel op valt, het zijn allemaal vierkanten/langwerpige die als een boekje openklapt. Ik zie nergens een beeetje andere vormen. De onze bestond bijvoorbeeld uit 3 delen, middenstuk was lang, en de 2 zijkanten, de helft daarvan, en die klapte naar elkaar toe, met in het midden een vormpje uitgesneden die de 'deurtjes' vast hielden. Dat vormpje zat in het kaarrtje dat er in lag, en daar stonden alle gegevens op. Snappen jullie een beejte wat ik bedoel? Zoiets zou ik graag weer willen, maar zie het nergens op internet....
unieke geboortekaartjes PAPERCARD Delfts Roze Zomer Ballonnen leuk onderwerp en te zien hoe verschillend de kaartjes zijn en toch dat er trends zijn. dit is het kaartje dat ik had. aan de binnenkant een gedichtje dat mijn vader had gevonden.
http://geboortekaartjes.cardxl.nl/uploads/cards/groot/MOKO-005.png Deze bij de eerste dochter met haar foto op de voorkant Geboortekaartje MOKO-006 - Card XL deze hadden we voor onze 2e dochter met uiteraard ook haar eigen foto.