Leuk!! Ik zit vol spanning te wachten op de proefversies van ons kaartje.. we twijfelen tussen 3 ontwerpen dus krijgen nu 3 blanco versies thuis gestuurd. Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.
Dit was ons kaartje. M is ons 5e kindje, vandaar 5 kindjes op het kaartje ( 4 jongens en een meisje) en in de herfst geboren. Het kaartje komt bij Koning Kaart vandaan.
Wij hebben nu gekozen voor een houten 'kaartje': http://www.houtenlabel.nl/geboortekaartje-hart-p-123.html?osCsid=14a8bd7cf16b65e0ebce30c489f92fca Wel met een iets ander ontwerp: korte zin bovenaan, geboortedatum komt onder de naam.
Dit is die van ons geworden Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Belarto Baby Dreams - 712149+712509L
Ik dacht dat ik nooit een kaartje zou vinden, vond alles wat ik tegenkwam niet leuk. Iets met diertjes moest het worden, dat was zeker, maar ik hou niet zo van die kaartjes die nu helemaal 'in' zijn (uiltjes, ruitjes, strak en te abstract). Uiteindelijk ben ik deze tegengekomen en dat was 'm gelijk. Wel met roze letters, aangezien wij een dochter hebben gekregen Kaart in vorm van giraf (582.093) | Buromac Ik vind het overigens meer een zebra dan een giraf
ik had deze al heel lang op het oog: Lilalein Geboortekaartje met illustraties van Marjolein Hund | Geboortekaartje met olifantje Vriendlief vind hem ook leuk, vooral de olifantjes, alleen vind hij het proefdrukje meer op een "verjaardagskaartje" of iets dergelijks lijken
Wij hadden dit kaartje voor onze dochter: ogeltje.nl - Geboortekaartjes We kwamen toch weer op dezelfde website/stijl uit als toen bij ons zoontje. Voor hem hadden we deze: ogeltje.nl - Geboortekaartjes
Mijn man gaat onze geboortekaart zelf ontwerpen.. Het wordt een drieluik met aan de binnenkant op 2 'luiken' een foto van ons wondertje.. op de 3de luik de tekst. Op de voorkant de naammet handjes en voetjes..
Leuke kaartjes zeg! Wij hebben via mijn moeders werk een goedkoop kaartje op de kop weten te tikken. Een beetje vroeg maar dan hebben we het alvast. Vanaf wanneer gingen jullie kijken voor geboortekaartjes?
Ik heb zelf foto's genaakt en kaartje soort van ontworpen ( basis van kaartje2go) ben rond de 25 wk begonnen
Dit was ons kaartje voor onze dochter http://www.onlinegeboortekaartjeswinkel.nl/kaartjes_detail.php?cat_id=3&lev_id=59&id=3633