Wij hadden de kaartjes via greetz. Kun je ook een proefdruk laten maken. Dit was de onze: Meisje met eendje in groot roze bed- Greetz We wilden graag een blij, kinderlijk kaartje :-D
Dit is het kaartje dat wij gekozen hebben. Uiteraard wel andere naam en foto etc. Bekijk bijlage 356472 De foto komt op hoogglans fotopapier. Dat wordt dus een hoop plakken, maar vind ik wel het mooiste
Wij hadden deze van Babyboefjes: Geboortekaartjes, online de allerleukste bij babyboefjes.nl Dit is een voorbeeld van de site
Deze is voor een meisje.. Als het een jongen word komt de naam er met blauw in te hangen.. Wij zijn er helemaal bij mee Wat vinden jullie
Tigermommy wat een leuk geboortekaartje zeg! Super creatief! Zo vrolijk! Hoe bedoel je die pakjes met zuignapje dan? Verstuurde je die naar de mensen?
Dit wordt ons geboortekaartje....foto's zijn voorbeeld van de site. Wij zijn muziekliefhebbers met een kleine LP collectie, dus toen ik deze liet zien aan mijn man was het direct 'Ja, deze, zoek niet verder' Op de voorkant komt zijn eerste naam te staan, geboortedatum, It's a boy en mixed by mom and dad Op de achterkant van het kaartje komt een deel van het nummer 'A thing called love' van Johnny Cash. Op de binnenkant (links) komen zijn beide namen te staan, geboortedatum en lengte en gewicht. En de binnenkant (rechts) komen onze namen, adres + telefoonnummers
Dit was ons kaartje. Op de buik kwam nog een R. En onze tekst en naam was uiteraard heel anders. Onwijs tevreden!
En de voorzijde, daar kwam de r op nietop de binnenkant en wij hadden allen rechts tekst en ons adres op de achterkant,
Wauw, wat een geweldige mooie, lieve, originele kaartjes komen er voorbij. Stuk voor stuk heel mooi en bijzonder Ik wilde de mijne ook wel delen (eventjes, haal hem binennkort weer weg, heb stukje weggehaald ivm herkenning) De cd tekening is gemaakt door opa en ik heb zelf 2 nummers ingespeeld met gitaar en ingezongen ( met deels eigen tekst) voor mijn meisje! Helemaal trots op. Verder nog andere heel toepasselijke uitgezochte nummers die voor mij veel betekenis hadden
Appelgebakje leuk haha! Musicalfan jouw kaartje vind ik ook echt leuk!! Ook super om hem ook in mijn verzameling te mogen hebben en dat onze meissies hetzelfde heten hihihih