Wij hadden deze voor ons zoontje: Geboortekaartje krokodil| Bijzondere geboortekaart krokodil Nu zijn we er nog niet uit.
Wat een leuke geboorte kaartjes.. Zal zo eens proberen of ik onze geboorte kaartjes er op kan zetten..
Wij zochten een mooi nostalgisch kaartje. We wilden eigenlijk een met een ouderwets poezie-album plaatje maar dat bleek niet te bestaan naar mijn zin. Daarom hebben we voor deze gekozen: Vierkante kaart met wiegje met baby- Greetz
Leuk, al die verschillende smaken. Wij zijn er inmiddels bijna uit. We gaan voor een 'knutselkaart': Geboortekaartjes zoeken op thema Alleen nu vind mijn man de zebra het leukst, onze zoon de leeuw en ik de giraf. hihi. Moeten dus nog even 'vechten' hier.
Die knutselkaarten zijn écht gaaf zeg! Het origineelste wat ik in mijn verzameling heb zitten is een shirtje en een busje om in elkaar te zetten! Binnenkort verwacht ik nog een overgooiertje, erg leuk! haha!
Haha, ja zeker een leuke naam. Maar het is het voorbeeld van internet en het gaat niet de naam van onze dochter worden (al heeft ie wel op ons lijstje gestaan).