Gfh, ik vind de jouwe super schattig! Leuk voor een winterkindje! Nichelle, mooie naam heeft jullie dochter gekregen!
ik ben nog volop aan het denken over het kaartje. bij de vorige 2 kindjes hadden we een gedichtje - zelf gemaakt en gebaseerd op bestaande rijmpjes. Nu zouden we een strakkere kaart willen met een kort en bondige aankondiging. Ofwel een 3e wonder - zo bijzonder Ofwel 'made with love' (dit laatste met verwijzing naar de 'natuurlijke' komst van ons kleintje tov 2x IVF bij de vorige). of zou dit te kwetsend zijn voor mensen in de MMM?
alle baby's worden gemaakt met liefde toch, vind het niet bijzonder verwijzen naar de natuurlijke komst, dan zou ik eerder zoiets zetten als "wonder boven wonder / verrassing / soms moet zoiets zo zijn" achtige teksten...
Voor wie het kaartje van GFH leuk vind (ikke!) kijk ook eens op: Toi et Moi wiegjes * : Kaartmix De Toi en Moi collectie op kaartmix.nl Heb zelf de voorkant veranderd in een foto van een schilderijtje dat we voor onze meid gekocht hebben maar heb de binnenkant en achterkant wel min of meer in stand gelaten. Maar je kan echt alles wijzigen en daardoor heel persoonlijk maken. Vond de service top en ook nog goed geprijsd.
Prachtig! Die van ons wordt ook getekend en dus heel persoonlijk, de kinderkamer is nagetekend met nog wat dingen die we graag zagen. Ik vind uit de boeken eigenlijk alles op elkaar lijken, sorry dames.
wij hebben een heel stoer geboortekaartje gezien. We vinden alleen de ster achter de foto niet zo leuk. De klantenservice van Geboortepost.nl maakt voor ons een paar alternatieven. We vinden die spijkerstof wel leuk: mama werkt tenslotte bij G-Star (We gaan ook het merkje G-Star nog in het ontwerp laten verwerken)