Dit was die van ons. We hebben deze gekozen omdat ze eind april geboren is en bij dit kaartje hadden we dat eind april gevoel. We vonden het een mooi voorjaars kaartje.
Ons kaartje! Zelf ontworpen(ik ontwerp zelf kaarten/uitnodigingen etc) en de gekleurde foto van ons 4en is in 3D! Wij hadden dus 3D brilletjes van karton meegeleverd Ze hadden dit nog nooit ergens anders gezien dus zeer leuke reakties op gekregen en een opdracht via de verloskundige omdat hij zo origineel was.Best trots weer Bovenste is de voorkant en achterkant de foto eronder de binnenkant.
Beetje laat, maar sinds donderdag zijn we er uit (toen kregen we de laatste proefkaartjes binnen) Zebra :: Belarto Moeten ze nog wel bestellen.
Die zie je nu echt zoveel, vonden we eerst ook leuk, tot we heb 3x kregen (2x jongens 1x meidenvariant) en ik m overal zag hangen (huisarts, tandarts, 6stuks bij de vk). Uit mijn hoofd ook van Belarto
Wij hadden deze...is een voorbeeld van internet deze Jaro | Home | POMPELOENTJE GEBOORTEKAARTJES | trouwkaarten | sluitstickers
@Tientje1986: De kaartjes met dat beertje zijn echt mooi en lief ! Pluspunt vind ik ook dat ze niet te druk zijn: niet te veel kleur en simpele tekeningen maar toch erg mooi. @Poohbear82: Die zebra is echt schattig, leuk geboortekaartje ! @hartmannetje: Ik wist niet dat 3D kaartjes bestonden ! Origineel en leuk geboortekaartje dus !
@IVY nee bestaan ook niet ik heb hem zelf ontworpen namelijk,ben ontwerpen van kaartjes,dus daarom ken je ze ook niet @andere dames,echt super leuke kaartjes zeg!
Voor onze 2e zoon gaat het deze worden: Zwanger! Online geboortekaartje. Vraag gratis proefmodel aan. In dezelfde stijl als voor onze oudste zoon. Toen hadden we deze: Zwanger! Online geboortekaartje. Vraag gratis proefmodel aan.
Dit geboortekaartje kiezen wij voor ons tweede dochtertje op komst: Kaartje uit de collectie hip Meisje Het is het voorbeeld op de site waarvan we de afbeelding volgen, de rest (binnenkant) hebben we zelf ingedeeld en gekozen (zonder afbeeldingen verder).
@ sheann: Mooie geboortekaartjes ! Komen ze van een bepaalde site? Ben je van plan ze zelf na te maken want volgens mij komen ze niet van een nederlandse site?