Dit wordt de onze! Althans, zo staat hij op internet maar vraag me af of ie niet TE populair is... ik zie overal dit soort kaartjes
Wij gaan voor deze.....uiteraard met andere tekst....deze is voor iemand anders ontworpen.....maar het idee wordt ongeveer hetzelfde..... komt van Letterpers.nl
Ik had op internet gekeken maar ik kon hem niet vinden in de jongens variant. Heb jij hem bij een drukker besteld of ook via internet?
Geejaw...Inmiddels gevonden ook in blauw. Vond hem erg leuk maar dacht dat ie niet in het blauw te krijgen was, gelukkig wel. Mogelijk een goede kanshebber
Dit wordt die voor ons meisje.. de bovenste is de binnenkant en onderste voor en achterkant. adres en namen even wazig gemaakt!
Wij houden van simpele kaartjes. Bij Aiden hadden we voor de eerste gekozen en bij Finley wilden we graag in dezelfde stijl en hebben we gekozen voor de tweede.
Wij kiezen dit keer weer voor een zelf geknutseld kaartje. Hebben het geld niet (ervoor over) om kaartjes via site of drukker te laten bestellen. Het past ook wel bij ons om het op deze manier te doen. Deze keer was ik helemaal weinig kwijt omdat ik stempels, inkt etc dus al had. De binnenkant tekst is vaders ontwerp, die is ook nagenoeg hetzelfde als bij onze dochter. De lay out en lettertype dan...ook wel weer een stukje uit een songtekst die wij mooi vinden. Rechts is dus die van dochter 2,5 jaar geleden, en links is voor ons knulletje die komen gaat.
Wij hebben deze op het oog Babykamer muur - Kunst en KidsKunst en Kids We weten nog niet wat het wordt, maar deze vonden we zo vrolijk.