Hier ook een die niet van foto's in geboortekaartjes houdt. Vind het veel leuker als ze de baby in real life komen zien en niet alvast van het kaartje. Het wil niet zeggen dat het niet mooi is integendeel!!
Inderdaad, erg leuk om bij een ander te zien, maar bij ons past het niet zo Heb ook liever dat ze ons ukkie in real life komen bekijken .
We zijn van kaartje geswitcht, zal hem vanmiddg even plaatsen. Weer met foto maar een iets kleinere dit keer
Ik hoop snel reactie van CardDreams te krijgen, waren wat problemen op de site en wil erg graag de kaartjes afmaken en proefdrukken bestellen! Hoop tegen beter weten in dat mijn man toch nog van gedachten veranderd wat betreft het kaartje en ben natuurlijk ook erg benieuwd hoe de kaartjes er in het echt uit zien! Heb namelijk al een keer ervaren (bij een andere aanbieder) dat de kwaliteit van vooral de foto tegenviel...
Ik heb toen ook 3 kaartjes aangevraagd, een daarvan vond ik erg leuk/lief en die is het geworden hihi Er zijn zoveel mooie kaartjes! Kiezen is soms echt lastig! Ik heb in min verzameling wel gezien dat sommige ouders 2 verschillende kaartjes kiezen, voor hetzelfde kindje, iets wat ik niet zou doen maar ieder zn keus!
Bij deze de nieuwe kaartjes! Vind ze net wat leuker dan de vorige, heb hier nu ook een proefdruk van besteld.
- Susanne: De binnenkant is eigenlijk heel gewoontjes, helemaal wit met onder een rode streepjesrand. Zit eraan te denken om zelf nog wat figuurtjes er bij te 'plakken'. Het kaartje is van kaartje2go dus je kan er makkelijk wat aanpassingen bij doen.
Wat meer opvulling aan de binnenkant is inderdaad wel leuker vind ik, anders is het wel heel kaal/saai. Maar ja, smaken verschillen. Wil je de binnenkant ook nog laten zien als deze klaar is? Uiteraard zonder de naam en jullie persoonlijke gegevens.
Ja hoor, waarschijnlijk wordt dat wel pas rond of na de geboorte als ook alle tekst is ingevoerd, dan kan ik er wat versiering aan toevoegen.
Aah schattige kaartjes KleineFee..erg leuk..!! Ik kijk er altijd zo naar uit als er in onze omgeving kindjes worden geboren om het kaartje te ontvangen. Ik weet niet waarom. Vind ik echt leuk. En sinds ik zwanger ben bewaar ik ze ook..Is ineens nog leuker...
Heb 2 nieuwe proefdrukken besteld in 2 glans varianten, ben erg benieuwd! Zaten helaas wel kosten aan verbonden, maar dat is dan niet anders en was voor 2 kaartjes ook maar 3,50. Ik moet gewoon zien hoe de kaartjes er in het echt uit zien, vind vooral die ene zelf erg mooi! Als ik de kaartjes in huis heb dan zal ik in ieder geval even laten weten wat ik ervan vind, heb ze als het goed is vrijdag in huis.
@kimmie: ik ben ook erg benieuwd en blijf lekker eigenwijs, maakt niet uit wat mijn man zegt! Bij CardDreams, zijn echt leuke kaartjes! Is wel een stijl waar je van moet houden, maar dat is bij iedere site zo natuurlijk.