@Vrolijkheid: schiet inderdaad op, maar tegelijkertijd lijkt het ook nog zo ver weg. Zie wel op tegen de bevalling, maar probeer daar nog niet teveel mee bezig te zijn en me nog even in te lezen voordat het zover is (heb een boek gekocht over de zwangerschap en bevalling). Dat slapen doe ik elke dag (soms zelfs 2 keer), kan ook doordat ik geen werk heb. Maak ik nu dankbaar gebruik van.
Ja is altijd een beetje dubbel he? Gaat snel maar duurt nog lang! Wat de bevalling betreft: ik was ook best bang. Mijn voorgenomen poliklinische bevalling werd uiteindelijk een thuisbevalling omdat het zo snel ging maar het was echt een positieve ervaring! Toen ik dacht nu trek ik het niet meer mocht ik persen en dat was een opluchting! Het is mij 100% meegevallen en achteraf zonde dat ik mezelf soms zo bang heb gemaakt. Tip is goed luisteren naar de tips van de verloskundige! En het is waar: de "pijn" is het waard en vergeet je! Veel succes met de laatste loodjes en de bevalling' en ik ben straks benieuwd naar je kaartje en het geslacht !!
@Vrolijkheid: ja inderdaad, hopelijk gaat het gevoelsmatig net zo snel als bij jou. Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen, geeft me een veilig gevoel. Zal goed luisteren naar mijn verloskundige en houd maar in gedachten wat voor super moois we ervoor terug krijgen! Dankje, zal het kaartje hier zeker laten zien als het zover is.
Wat een leuk kaartje..!! Mooi maar toch eenvoudig super leuk..!! Ik ben zo aan het aftellen. Haha. Ben erg benieuwd wanneer de kleine man eruit wil. Ik hoop niet te ver overtijd te gaan maar ja je weet het nooit...Straks weer naar vk
Dankjewel! Ja die laatste loodjes zijn vervelend he! Maar het kan zomaar opeens BAM gebeuren! Hoop dat het snel gaat gebeuren voor je!
Bij ons is het uiteindelijk toch iets anders geworden! We konden het er samen niet over eens worden.. Manlief had al gezegd 'we doen jouw kaartje wel', maar daar voelde ik me totaal niet prettig bij. Gisteravond waren we de wanhoop stiekem al nabij en ik zei nog tegen ml: ik had toch zo gehoopt dat we met het geboortekaartje óók iets tegen zouden komen, waarvan we allebei gelijk zouden zeggen 'ja, dat is hem!' (Hadden we met het eerste pakje wel) Prompt kwamen we deze tegen en we wisten gelijk dat dit hem gaat worden. Heb wel voor de zekerheid een proefdruk besteld, want in het echt is het vaak toch even anders.. Maar ik durf nu voor 99% te zeggen dat wij eruit zijn (Heb de naam even weggevaagd)
@Poppetje: wat een lief kaartje! Mogen we de binnenkant ook zien? Is wel het leukste hè als je het kaartje allebei super leuk vindt. Hopelijk is de proefdruk zo mooi als verwacht en zijn jullie er dan inderdaad uit. Laat je het weten?
Dankjewel! Ben verliefd hihi.. Gelukkig maar, had er een hard hoofd in gekregen! Onderstaande even gekopieerd van de site.. Om een idee te geven
Heeee dan heb ik jouw kaartje van de week ontvangen denk ik!? Hihi Vind hem alleen zonde om te knippen haha maar wil wel de naam weten
hmhm is wel erg vervelend, en dat is niet enkel bij dit topic... maar als je een paar dagen niet online kunt zijn, en je wilt ff bijlezen, dat er alweer allerlei foto's verwijderd zijn! Had dit onlangs met de 'show uw woonkamer' topic dan geven mensen reactie 'oh wat een leuk tafeltje' maar dan zie ik niks Nu hier ook weer helaas... Had graag jullie geboortekaartjes gezien, maar helaas worden die soms snel verwijderd heb ik de indruk.
Volgens mij staan er nog wel redelijk veel kaartjes verspreid in dit topic toch? Of is alles weggehaald?
er staan er idd een deel in, maar die heb ik al gezien ik wil die zien die ik niet zie Ahja het maakt niet uit.
We blijven wel bij hetzelfde kaartje, maar zijn toch nog weer een beetje aan het aanpassen geslagen. Ik vandaag overdag ook nog weer, maar ben eigenlijk bang dat mijn man het kaartje nu te druk/speels vindt hihi. Zal het straks of morgen wel horen (hij is vanavond weg, dus weet niet of hij straks tijd heeft om te kijken), ik vind het kaartje zo wel erg leuk! Maar sowieso zullen we eerst nog weer een proefdruk aanvragen, is natuurlijk altijd handig/goed om te kijken hoe het kaartje er in het echt uit ziet, is toch anders dan op de internetsite.
Hopelijk blijven de kaartjes nu staan dan, dan kun je nog wat meekijken.. En anders een abbo op dit topic, dan krijg je meteen bericht als er iets geplaatst is en kun je ze zien voordat mensen ze mss weer verwijderen. Idd slim om nog even een proefkaartje aan te vragen.. Welke site bestellen jullie? Hier morgen uitgerekend maar nog weinig voortekenen dat de kleine man zich aandient. Soms harde buiken wel, en wat krampjes maar zet niet door. Wel 2 dagen geleden slijmprop verloren maar dat zegt ook niks. Hopelijk kan ik snel ons kaartje versturen...
@Kimmiej: Heel veel succes met de naderende bevalling!! Ik hoop dat jullie mannetje zich snel laat zien!
@kimmie: voor jou kan het nu inderdaad elk moment gebeuren, echt super spannend! Had jij je kaartje eigenlijk al laten zien hier? Of komt dat ook pas na de geboorte? Wij bestellen bij Koningkaart, vinden die kwaliteit en de kleuren het beste/mooiste.
Ik had hem wel ergens geplaatst maar dat is al heel lang geleden haha. Dit is hem (deze komt alleen van de site) Bekijk bijlage 418863 Maar dan de jongens variant: Bekijk bijlage 418864
Leuk kaartje Kimmie! Gaat inderdaad wel een belletje rinkelen. Mijn man houdt alleen niet van een houtpatroon in de kaart, dus helaas (ik vind het wel mooi) vielen al die kaartjes bij ons al af. Mijn man vond mijn toevoegingen van het kaartje die ik gedaan had helemaal leuk, was echt blij verrast! Wil nog 1 dingetje qua kleur aan laten passen en dan gaan we weer een proefdruk bestellen. Heeft toch geen haast, krijgen de proefdruk toch niet meer voor dinsdag (als ze niet voor maandag 12.00 uur reageren dan krijgen we het kaartje woensdag pas). Wel jammer, moeten dus nog even geduld hebben. Maar het komt wel en hebben nog genoeg tijd. Ben zo benieuwd hoe het kaartje er in het echt uit ziet!