Show je geboortekaartje:)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kimmiej89, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Kimmie: dankje meis, vind hem zelf ook echt super leuk! Jammer dat het strippen niet geholpen heeft, maar hij komt nu vast snel, kan nooit lang meer duren. :)

2. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat is die linkse kaart met leeuwtje leuk! Waar heb je die gevonden? Zou heel mooi passen bij het kamertje van onze kleine...

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Tja, dat is wel zo maar zat er net even doorheen. Zoveel mensen om mij heen bevallen al en zijn na mij uitgerekend. Dat trok ik net gewoon ff niet meer. Verdient mss niet de schoonheidsprijs maar kon er niks aan doen..

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Gevoelens kan je inderdaad niet sturen, heb ook wel gevoelens gehad waar ik niet trots op ben. Komt bij jou vast ook snel, komt goed!

5. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Purplebee: Bij Carddreams, vond m zo lief! Ze hebben ook een variant met een olifantje volgens mij.

- Susanne: Fotokaartjes vinden we ook nog steeds prachtig, maar man was bang dat het te veel ging lijken op het kaartje van Féline. Geslacht weten we inderdaad nog niet, over 7 weken (hopelijk al over 4/5) weten we het :)

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @KleineFee: is inderdaad leuker als het een heel ander kaartje wordt, komt vast goed! Hoop ook voor jullie dat jullie er snel achter komen wat het is, dan kan je eindelijk gericht spulletjes en kleertjes etc kopen. ;) Maar ik ga voor een meisje, heb het meeste vertrouwen in de nub test. :)

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Vandaag nog een keer een gratis proefdruk besteld, waren toch nog niet helemaal tevreden. Hopelijk nu wel, dan kunnen we dit eindelijk afronden, mijn man is er ook helemaal klaar mee haha.

@Kimmie: al tekenen van een naderende bevalling?

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ben benieuwd hoor..;)

Heeeeel veel slijmverlies, verder niks..

9. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Wat superschattig, waar is deze van?

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Als het goed is, ligt ons kaartje in je brievenbus. ..;)

11. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Kimmiej: Zie dat jij ondertussen bent bevallen. Gefeliciteerd!
    Hoe heet jullie kleine man?

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @kimmie: gefeliciteerd met jullie kleine man! Hoe heet hij en is alles goed gegaan? Hoop snel van je te horen!

13. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook al een kaartje, verzamel zelf al 15 jaar geboortekaartjes dus wist wat ik een beetje mooi vind. Hij komt van gupje.com, maar meer wil ik niet vertellen er zijn een aantal meelezers hier die weten wie ik ben ;)

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Onze kleine man heet Toby. Tijdens de bevalling bleek dat hij in het vruchtwater had gepoept, maar dusdanig erg dat er geen water meer was. Volgens vk leek het erwtensoep dus hij moest meteen goed worden uitgezogen.
    Ook is hij wat licht voor zijn termijn, maar verder gaat alles goed. Vandaag zat hij boven zijn geboortegewicht..:)

15. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @kimmie: leuke naam! Dat was vast schrikken, gelukkig is alles goedgekomen! Is inderdaad een kleintje, maar super dat hij nu weer boven zijn geboortegewicht zit, komt vast helemaal goed dan! Mogen we nu dan eindelijk jullie geboortekaartje zien? ;)

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb geen losse foto nog, behalve deze in een lijstje:

Bekijk bijlage 421154

Het versje erin is:

Na 9 maanden onschuldig zitten voor iets wat papa en mama hebben gedaan, heb ik dat stekkie op 29 september 2014 verlaten om met zijn drietjes verder te gaan.

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @kimmie: leuk kaartje zo op het eerste gezicht! :) En om een erg lief gedichtje! Hoe kom je trouwens aan dat fotolijstje? Lijkt wel een soort kastje... Echt heel leuk!

18. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kimmie, proficiat met Toby! idd een licht ventje, maar toch redelijk groot é.
    leuk geboortekaartje! nog veel geluk verder samen!

19. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Bedankt..:)
    Lijstje heb ik gekocht bij de hema. Is idd een soort kastje. Foto of kaartje ligt er dieper in.

Bedankt meis..:)

20. miepjb

miepjb Lid

15 jul 2014
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat een leuke kaartjes allemaal! Ons oog is gevallen op een kaartje van hallmark, nu zat er in de zwangerbox van de wij een kaart met een kortingscode en die heb ik met mn stomme hoofd weg gegooid:) heeft iemand deze misschien nog liggen en wil diegene mij een pb sturen met de code?:D

Deel Deze Pagina