Beetje lastig om het zonder naam te laten zien Maar dit wordt hem voor ons derde kindje. Super blij mee!
Ja ik vind het ook moeilijk. Ik blijf maar modelkaartjes aanvragen op verschillende sites. Haha. Heb je al gekozen?
Ik kwam hem toevallig tegen: Geboortekaartje 57.339 Broertje, zusje, baby, kindje, oud-hollands Met de naam van het merk voor als je net een andere wil..
@ Kimmiej89 Op welke website kan ik dit kaartje in jongetjesversie vinden? Vond die meidenversie ban Geejaw ook geweldig!
Deze voor jongetje, vonden we het lastigst, kaartje voor jongetje....er is gewoon veel te veel keus. Wil je wel of geen foto, is dat handig? wij willen alles in het fries, dus stempels die op kaartjes staan en waarop voorgedrukte tekst staat vielen af. Nu deze, maar vind ons meisje kaartje veel leuker haha.
En deze voor als het een meisje wordt. Was helaas niet in jongesvarriant. Wat ik ook lastig vond dat sommige kaartjes idd heel erg in trek zijn. Denk je dat je een leuke originele hebt...kom je bij de vk en hangt daar weer t zelfde kaartje...dus maar weer verder op zoek. Ben blij dat we er uit zijn
@ AnElisa: Op o.a. Geboortekaartjes - De grootste online aanbieder en drukker van geboortekaartjes en Zelf kaarten maken óf een kant-en-klare kaart kiezen! | Poobies.nl hebben ze dit kaartje. Als je besteld kun je kiezen uit een roze of blauw inlegvel. Op de site van Poobies kun je gratis modelkaartje aanvragen (je krijgt hem wel in het roze, maar er staat wel een afbeelding bij met het blauwe inlegvel). Het is hier ook nog steeds een goede kanshebber @ Jufkee: Leuke kaartjes zeg. Het jongenskaartje ligt hier ook nog als proefkaartje. Ik heb nu 30 proefkaartjes liggen. Ik hoop vanavond een goede selectie te maken van kaarten waar we tussen twijfelen. Misschien post ik ze dan wel, en dan kunnen mensen me hier mss helpen of in ieder geval hun mening geven haha..
Ik heb 'm ook gevonden in jongensversie: Hij staat op de website van poobies.nl (family cards, small world collectie) Het is een superleuk kaartje !
Ja hij is echt leuk...Ik ga proberen een selectie te maken waar ik uit moet gaan kiezen. Ben jij er al helemaal uit? Blijf je gezellig meekletsen hier?