Kaartje op Karton heeft ook letterpress geboortekaartjes. Misschien staat daar iets tussen? Kaartje op Karton - Letterpers geboortekaartje en trouwkaart
Even dit topic weer omhoog. Ik ben bezig met mijn kaartje en ik vraag mij af hoe jullie dit zouden doen. Boven de naam wil ik 'Welkom lief mannetje' zetten, maar dit kan op verschillende manieren: Welkom lief mannetje Welkom, lief mannetje Welkom lief mannetje, Welkom lief mannetje! Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen idee heb hoe het 'hoort'. Ik hoop dat er iemand zijn mening kan geven.
Dankje Josephinevh , ik vind die er zelf ook het meest logisch uit zien geloof ik. Nog meer mensen die er een mening over hebben? Geboortekaartje maken neemt toch meer tijd in beslag dan ik dacht haha.
Dit was het geboortekaartje ( flesje eigenlijk ) van mijn zoontje, alleen dan met een sticker van een baby, blauw zand, klein flesje en klein speentje. Flessenpost geboortekaartjes En dit is het geboortekaartje wat we voor nu in gedachten hebben.. Originelegeboortekaartjes.nu Springlevende geboortekaartjes I originelegeboortekaartjes.nu
Wat een originele kaartjes lievemamaa! Dit word die van ons. Het is een voorbeeld, niet met de namen van ons kindje.
Ik heb een tekst aan de binnenzijde; Welkom kleine vent, het is geweldig dat je er bent! Verder kan ik het kaartje nog niet showen. Het is een ontworpen kaart met foto van de baby aan de voorzijde. Na de geboorte laat ik m zien. Aangezien ik al 40 weken en 2 dagen ben, zal t niet lang meer duren 😊
Wij hebben de proefdruk van het kaartje binnen gekregen! Zo blij mee! Ook omdat mijn man mee heeft geholpen met uitzoeken. Bij de meeste baby spulletjes vond hij alles goed en leuk maar hier had hij een uitgesproken mening bij haha! Voorkant
Wij hebben voor dit kaartje gekozen, veel leuke reacties op gehad Nog wel wat dingetjes op aangepast. https://hippe-geboortekaartjes.nl/luckz/jongen/hip-geboortekaartje-uniek-jongen-kat-poes-origineel