Gaaf he! Zo blij mee Ik heb hem gevonden bij fientje-en-co.nl Die site werd alleen erg prijzig als je niet al te veel kaartjes afnam dus ik heb hem uiteindelijk nagemaakt op kaartjetogo.nl! Dus hij is ook een beetje orgineel Heb het moeten doen met de pijltjes en tekentjes die ze daar hadden, dus hij is wat anders dan op fientje en co maar daardoor is hij wel meer eigen geworden!
Ik ben helemaal verliefd op onze proefdruk, duurt nog veeeeel te lang voordat ik hem kan delen met de wereld haha. Wat kun je daar blij van worden zeg, van een leuk kaartje.
Herkenbaar unexplainable! Ik hoef 'nog maar' 8 weken. Zie dat jij nog langer moet! Ik wil het zooo graag aan iedereen laten zien! Net als de naam vertellen haha!
Dank je! We hebben de tekst verder heel klein gehouden dus ik vond het wel erg gaaf om de betekenis er bij te zetten in het kaartje. Ik kon geen leuke gedichtjes vinden en een bijbeltekst vond ik iets te zwaar voor een geboortekaartje
Ik wil iedereen een tip geven Wij hadden kaartjes uit een boek uitgekozen maar waren bij de drukkerij zon 150 euro kwijt voor maar 30 kaartjes.. Nu hebben wij helemaal zelf met een programma een kaartje ontworpen naar eigen smaak en laten dit dan drukken bij een drukkerij en kost het ons maar 90 euro.. Dit kan dus enorm schelen in de kosten Niet dat we het geld niet hebben maar ik moest voor die 150 euro alles zelf nog goed in elkaar plakken enz.. En nu straks is mijn kaartje kant en klaar met foto en al! En het is helemaal naar onze smaak
Meiden een vraagje, Ik ben sinds de geboorte van mijn zoontje langzaam begonnen met het sparen van geboortekaartjes. Alleen heb ik ze nu nog in een doos zitten. Ik wil ze op een leuke manier bewaren, hebben jullie een leuk idee? En als er mensen zijn die over hebben....
Ik had je volgens mij via fb gesproken? hihihi Ik heb kartonnen dozen, plastic dozen en mappen waar ik mn kaartjes i bewaar hihi ik zal eens foto's maken en op mijn pagina plaatsen! Ook leuk om te zien voor de mensen die mij kaartjes hebben gestuurd
Zeker! Ik ben altijd benieuwd naar kaartjes die mensen kiezen haha dan weet ik ook een beetje wat "in" is Momenteel is het nog steeds de Belarto serie met het roze hart en blauwe ster!