Show je geboortekaartje:)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kimmiej89, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mags

    Mags Fanatiek lid

    1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Leuk om al die geboortekaartjes te spieken!! Hier eindelijk vandaag proedruk besteld, ben zo benieuwd of het er op papier net zo uitziet als in mijn hoofd en op de pc!

    Heb het kaartje zelf bedacht, ontworpen etc. Met plaatjes die op het behang van de kinderkamer terugkomen. Kan er alleen dus nu nog even geen voorbeeld van laten zien...

    Misschien maak ik een foto van de proefdruk, en dat ik dan eea kan blurren :p
     
  2. kimmiej89

    kimmiej89 Fanatiek lid

    16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ben benieuwd 😃
     
  3. Jaaa, uiltjes en bomen! Ik heb toen ook een aantal proefkaarten besteld met bomen erop met harten-blaadjes. Die waren zó lief! Uiteindelijk toch gegaan voor een kaartje wat we grotendeels zelf ontworpen / aangepast hebben.
     
  4. kimmiej89

    kimmiej89 Fanatiek lid

    16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ben benieuwd 😃
     
  5. Het lijkt misschien een heel saai kaartje, maar er zit heel veel betekenis achter. Mijn zusje beviel in januari 2014 na een zwangerschap van 26 weken en 3 dagen (misschien ken je het verhaal wel, is van Micchan op dit forum). Mijn nichtje heeft 20 dagen keihard gevochten, maar is toen toch overleden..

    Wij waren toen al een hele tijd bezig met vruchtbaarheidsbehandelingen, zouden net aan een eerste behandeling met donorzaad beginnen, maar zijn meteen gestopt na dit nieuws. Ik was alleen maar bezig met het verdriet om m'n nichtje, niet meer met zwanger raken..

    Tot ik ineens die bekende hoofdpijn kreeg, die ik altijd had voor een eisprong. Ovulatietest gedaan en die was positief. Terwijl ik normaal gesproken alleen een eisprong had na homooninjecties, nooit spontaan. Ik zag het eerst niet zitten, maar m'n zusje zei me dat we ervoor moesten gaan. Dus hebben we de volgende dag de kliniek gebeld en zij hadden gelukkig nog plek. Die middag dus naar Duitsland gereden voor de inseminatie en 2 weken later had ik een positieve test in handen..

    Als je je zwangerschapsduur berekent, reken je natuurlijk 2 weken terug van de dag van je eisprong. Die was op 17 februari, dus m'n zwangerschap was theoretisch gezien begonnen op 3 februari. De dag waarop m'n nichtje begraven was..

    We wilden geen tekst op het kaartje zetten wat te maken had met ons nichtje. Ik vind dat iets wat vaders en moeders doen bij eerdere overleden kindjes, niet iets wat ooms en tantes doen. Daarom hebben we voor dit kaartje gekozen. De naam van onze dochter in een hartje, waar een vlindertje -wat voor ons symbool staat voor ons nichtje- omheen vliegt.

    Ik ben m'n hele zwangerschap vreselijk bang geweest dat ik ook te vroeg zou bevallen. Ik ben uiteindelijk bevallen op 20-10-14, na precies 37 weken. M'n nichtje is geboren op 02-01-14. Dat is 20-10, maar dan omgedraaid..

    Nouja, voor ons een héél waardevol kaartje dus :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. kimmiej89

    kimmiej89 Fanatiek lid

    16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wauw!! Wat een verhaal ben er stil van!! Wat een prachtig kaartje!!!
     
  7. Nahw, dankjewel! :)
     
  8. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Mooi verhaal! Maar ook zonder het verhaal had ik het een heel mooi lief puur kaartje gevonden hoor! Niks saais aan.
     
  9. Ilz

    Ilz Actief lid

    7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow.. Heel mooi kaartje en wat een verhaal! Kippenvel!
     
  10. kimmiej89

    kimmiej89 Fanatiek lid

    16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    ik blijf het zo leuk vinden om alle geboortekaartjes te zien..:)
    Ik heb zelf ook zo lang getwijfeld welke het moest worden haha zijn zooooo veeeeeel leuke..
    Hopelijk mogen we hier nog veel kaartjes zien!
     
  11. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Jeetje zulke verhalen raken je echt.
    Vind het een prachtig kaartje!
     
  12. Bedankt allemaal, echt heel lief!
     
  13. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik vind het een prachtig kaartje, helemaal niet saai!
    De betekenis is prachtig, ik had een brok in mn keel bij het lezen van je verhaal.
    Alsof jullie nichtje, een wondertje gestuurd heeft.
    Bijzonder!
    Maar toch ook met veel verdriet.
     
  14. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wat een prachtig verhaal achter het mooie kaartje shaddixx! Ga heel hard duimen dat dit keer alles voorspoedig mag verlopen met de zwangerschap van je zusje!
     
  15. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    prachtig kaartje! Helemaal met deze betekenis!
    Super dat ze nu weer zwanger is al zal het tot t einde spannend blijven!

     
  16. kimmiej89

    kimmiej89 Fanatiek lid

    16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Up😃
     
  17. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wauw wat een ontroerend verhaal. En wat een prachtig kaartje! Vind het niet saai, ben zelfs beniuewd naar de binnenkant ;) Mooi hoor!
     
  18. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Over een tijdje, mag ik ook een proefdruk showen van het kaartje voor mijn 5e wondertje! <3
     
  19. kimmiej89

    kimmiej89 Fanatiek lid

    16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    echt???? wat leuk. gefeliciteerd!!!!!!!:) wanneer ben je uitgerekend?
     
  20. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dankjewel!
    Rondom 13/14 januari 2016! :D
    Vandaag getest haha
     

Deel Deze Pagina