Wij zijn er al helemaal uit! Dus deze gaat het ook worden! We hebben in totaal 6 boeken doorgebladerd en op internet rondgeneust... maar deze bleef constant dé nr. 1 voor ons! Ik wou graag een kaartje met een roze accent erin, heel veel kaartjes zijn al snel te roze en te tuttig, maar deze vonden we beiden superlief maar toch stoer Ook de combinatie met de opmaak van de tekst aan de binnenzijde; die vonden wij erg leuk, dus ik raad sowieso aan om even een boek op te halen bij de drukker.. ook al heb je een proefkaartje! (die is wrs zonder tekst?)
Ja die is zonder tekst. Je kan het natuurlijk op internet ook wel helemaal aanpassen naar jouw eigen keuze.. Hoe zag de tekst eruit aan de binnenzijde?
Hier uit 30 kaartjes nog een selectie van 5 over gehouden in willekeurige volgorde: https://www.kaartje2go.nl/geboortekaartjes/hip-geboortekaartje-hart-boy Gupje - Geboortekaartjes - Stoer Geboortekaartje Voetjes Geboortekaartje 61.047 In het blauw Tien kleine teentjes (713073)
@kimmiej89 Leuke kaartjes vind de eerste ook erg mooi en eruit springen. Wij hebben voor de 3de gekozen! De tekst enz is al klaar nu alleen nog afwachten totdat de kleine zich meld zodat ze gedrukt kunnen worden.
Ik persoonlijk vind kaartje 1 & 5 geweldig! Wij gaan zelf voor een zwart kaartje dus heel anders. Succes met de keuze te maken
Aleshanee: Zwart? Lijkt me erg origineel. Heb je er al een plaatje van? Ik ga me best doen een keuze te maken...haha bedankt voor de mensen die gereageerd hebben op 1 van de 5..Meer reacties blijven welkom. Inmiddels is er 1 afgevallen namelijk de 3e. Blijf natuurlijk benieuwd naar andere
1e en 2e vind ik het leukst kimmiej! 1e spreekt het meest, maar 2e ook erg mooi! Stoer en lief. Vind zelf altijd die met voetjes enz dat je die al zo vaak ziet, daarom vallen die voor mij altijd af. Blijf even meelezen in dit topic, nog wat inspiratie nodig, haha!
Thnx voor je stem En gezellig dat je blijft. Hopelijk plaatsen meer mensen weer hun kaartje. Goed voor je inspiratie
1. Leuk 2. Leuk 3. De achtergrond van de voorkant vind ik te 'grof', als dat een ander motiefje kan worden, het leukst. 4. Erg leuk, voor nu het leukst. 5. Vind ik alleen leuk met eigen foto, ik denk niet dat dat de bedoeling is? Of wel?
Ruitjes met fotolijstje :: Belarto Deze hebben we bij gekozen voor onze zoon in '12 En nu gaan we voor de meisjes variant ervan: Bloemen met fotolijstje :: Belarto Vandaag besloten. Blij!
Kimmie, ik vind de eerste ook het mooiste! Succes met kiezen. Wij maken de kaartjes zelf. Wij plukken leuke kaartjes van het internet en kopiëren en plakken dat bij elkaar tot een mooi kaartje. Vervolgens maakt een vriendin van ons hier een drukklaar document van. Ik ga ze niet uploaden (sorrie) want dan word ik echt heel herkenbaar.
Nee klopt is niet de bedoeling dat het een eigen foto wordt. Nummer 5 zou zijn zoals ie eruit ziet. Nummer 2 en 3 zijn inmiddels afgevallen dus dat scheelt weer haha. Nog 3 over om uit te kiezen Alf: Erg leuke kaartjes heb je gekozen. Spannend dat je het nog niet weet wat het wordt. Elvis: Geen probleem dat je niet wil uploaden, logisch ook wel..
Wij hadden deze bij mijn dochter: Tanja met een rietje - 4 Luik uiltje Lekker vrolijk, wat ons erg aanspreekt.