Nee helemaal niet hihihi, er zijn zoveel merken! En ook zelfontwerpen, fotokaartjes etc. Maar het is ook niet zo makkelijk om aan kaartjes te komen. Vroeger wel maar de laatste jaren heb je natuurlijk de privacy wetgeving, mogen niet meer weggegeven worden en sommige mensen willen het niet vanwege de gegevens. Is ook logisch! Zelf doe ik niets met de gegevens die er op staan, behalve dat ik sinds kort wel een sleutelhanger met naam stuur van het kindje. Maar daar mag ik hier verder niets over zeggen
Bamjolan Wij kregen bij J ook wel brieven van wildvreemden die nav de advertentie in de krant om een kaartje kwamen vragen. Die heb ik toen niet gestuurd. Maar jou 'ken' ik soort van.. haha.. dat is anders, dus komt goed
Daar mag je hier niks over zeggen ivm privacy? Ach als je het echt een probleem vind kun je ook je adres wegwerken eventueel toch... Van mij krijg je er denk wel 1
Hihi leuk dames!! Kimmiej, nee ik zou dan een dienst aanbieden en dat mag niet op het forum Had vorig jaar al gevraagd of ik een berichtje mocht plaatsen maar dat was niet toegestaan, vandaar. Ik zit hier ook al zo lang dat ik geen problemen wil haha!
Ah Bamjolan ben jij! Ik dacht al dat ik je van zp kende! We hebben kort geleden een linkruil gedaan! Ik weet eigenlijk niet of je mijn kaartjes al hebt? Ik heb ze al eens opgestuurd, maar weet niet meer of het naar jou was.
Hoi allemaal, wij ook druk bezig met kaartjes. Het is onze derde en het wordt een kaartje van Gupje.com. Onze andere kaartjes hebben we ook daarvan. Gupje - Geboortekaartjes - Sierlijk Dit is dan het voorbeeld... We hadden bij de eerste ook met wieg van gupje en nu dan met broer en zus. Leuk
Hihi grappig! Wat zijn de namen van je kindjes? (mag per pb hoor), heb afgelopen kwartaal 22 kaartjes ontvangen en daarvoor 26 haha
MamavanJuul, wat een schattig kaartje! Sjoeffie1974, ook een leuk vrolijk kaartje! Gupje heeft ook leuke kaartjes!
Ik doe hem morgen op de bus, hoef ik er veder geen briefje bij te doen? Het is een knal roze kaartje en dr naam begint met een L. Dus dan weet je dat die van mij is haha!