Ja vonden wij ook en het past bij ons zeg maar Het is wat anders dan de standaard kaartjes. We hebben vandaag lopen denken 'welke steden' we konden invullen bij from en to, maar kwamen niet verder dan het voorbeeld. Hebben jullie nog suggesties?
Leuk zijn die! manlief vindt het niks, jammer want ook dat paspoort vind ik echt super grappig. Tjee.. da's idd een moeilijke een variant-from-to
Ja we hadden al from: baarmoeder All inclusive hotel mama Buikstad Maar dit klinkt allemaal zo raar.... Home of huis is idd een goeie!
wij hadden iets wat hier op lijkt, 3 pagina's met een roze strikje aan elkaar. Die van ons is online niet beschikbaar, nooit geweest hebben hem uit een proefdruk boek bij de drukker. Was samengesteld voor iemand anders....dus niet standaard! Wij kozen wel voor een meer standaard plaatjes....zachtbruinige baby gezichtje (niet die van ons) voorkant en dan 2de en 3de handjes en voetjes...
Ik maak de geboortekaartjes zelf en dit is onze "proefdruk" Ondanks dat de letters nog een beetje dansen ben ik erg blij met het resultaat een stiekem ook wel trots.
Aah ook leuk. Knap dat sommige zo creatief zijn haha hier echt niet..gewoon 1 uitgekozen van internet...
Wij hebben gekozen voor deze: En helemaal aangepast, want dit is het standaard kaartje... De naam die we onze zoon geven blijft nog geheim hoor!! Het is een makkelijk programma, en bijna alles is mogelijk, echt super! en niet te duur..Is van geboortepost.nl
het geboortekaartje van onze jongste. heb ik zelf gemaakt, via jipperdepip.nl maar vond de kleursamenstellingen toen niet leuk en aangezien ik heel creatief ben toen dit zelf gemaakt. 100 stuks