Help morgen operatie maar nog geen brief gehad

Discussie in 'De lounge' gestart door Moby, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Mijn zoontje wordt morgen geopereerd, telefonisch contact gehad hierover.
    Hij is al onderzocht door de anesthesist en de kinderarts. Daar had ik een brief van gekregen, maar niet voor de operatie zelf.
    Wat moet ik nu? Stom dat ik daar nu pas aan denk, maar het is best een hectische tijd geweest. Moet ik morgen bellen voor de zekerheid en kan dat al vroeg? Hij zou er nm al om 07:00 moeten zijn.

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Nee bellen is te vroeg, van wie heb je de datum gehoord? Zou er morgenochtend gewoon nuchter aanwezig zijn. En inderdaad niet zo handig op het allerlaatste moment

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    toen ik geopereerd werd heb ik ook nooit een brief meer gekregen. Alleen via de verpleegkundige een datum toen ik naar huis ging na een opname..

4. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Ik ben gebeld door het ziekenhuis zelf, volgens mij van de planning. Dit hadden wij bij het gesprek aangegeven om zo snel mogelijk een datum te horen dit ivm werk en vakantie.

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik heb eigenlijk nog nooit een brief ontvangen voor de ingreep zelf, dit is altijd telefonisch gegaan. Ik neem aan dat jullie bij de intake al te horen hebben gekregen of hij nuchter moet komen of niet en dat jullie folders hebben meegekregen over hoe het in zijn werk gaat?
    Ik zou er dus morgen om 7 uur gewoon staan als dat telefonisch is afgesproken.

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

En? Ben je geholpen?

7. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Ja hij is geholpen. Ze verwachten hem gewoon.

Deel Deze Pagina