Rare dromen

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Vannacht had ik zo gare droom weer.

Was ik met mn vriend op een kantoor met een vrouw, had ik iets gekocht. Mijn wisselgeld was in buitenlands geld. Dus ik zeg: "ik wil graag euros terug want hier heb ik niks aan" waarop die vrouw zegt dat ik op de zakelijke markt het gewoon kan uitgeven, waarop ik weer antwoord dat ik nooit op de zakelijke markt kom.

Ze blijft volhouden en ik word kwaad, stamp die hele zaak door :) blabla. Dag erna zit ik er weer, gesprek met andere vrouw, die geeft mij gewoon euros terug, en gaat ze me vragen stellen over mn jeugd enzo.

Slaat echt nergens op :)

Vorige week droomde ik dat mn vriend door Walibi liep en zo'n kort hardloopbroekje aanhad en slippers met witte sokken.

Wie heeft er nog meer van die vage dromen?

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Dagelijks haha. De droom die me het meest bij staat is dat een struisvogel me probeerde te verkrachten. En ik maar rennen haha.

3. Only me

Only me Niet meer actief

Hahaha, is dat je grootste nachtmerrie? Slippers en een hardloopbroekje? ;)

Ik droom heel vaak dat ik met mijn ouders ga fietsen lang een groot kanaal. Ik krijg een lekke band en moet stoppen, maar mijn ouders fietsen door. Ik wil roepen, maar ik kan niet roepen en mijn voeten staan aan de grond genageld. Bellen kan ook niet, want ik mijn droom toets ik steeds de verkeerde cijfers in!

Als ik dan uiteindelijk weer ga fietsen, fiets ik eigenlijk niet naar huis maar fiets ik ineens in een heel ander dorp!
    En daar eindigt hij altijd.. stomme droom!

4. Only me

Only me Niet meer actief

:)

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    hahahaha! de meeste dromen kan ik helaas niet onthouden:(...

Mijn moeder droomt nu al een paar dagen dat ze zwanger is.. ze is 46 en haar vriend is 'geknipt'. Het kan dus helemaal niet, maar ze heeft het gevoel dat het toch iets betekend;)
    Ze droomde vanacht dat ze heel erg buikpijn kreeg en in het ziekenhuis bleek ze 6 maanden zwanger en het kindje was overleden.. ze werd onder narcose ofzo gebracht en toen ze wakker werd had ze nog buikpijn, bleek het een 2ling en het andere kindje was 4 dagen later geboren en had het wel gered?! wearddd....

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :D:D sorry moest er ff hard om lachen:)

7. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Hahahahaha sorry. :D

Ik droom ook heel raar. Soms komen dromen ook uit, zo wist ik bijvoorbeeld al dat mijn opa een ongeluk zou krijgen en idd, smiddags lag hij op de ic. Ongeluk gehad.
    Ik vind het doodeng en durf soms ook echt niet te slapen.

8. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

MissBianca, moest ook even enorm lachen om jouw droom.

Hier echt rare dromen.

Heb eens gedroomd dat ik op een school zat waar borsten verboden waren. Alle meiden moesten toen hun borsten afknippen ( met een gewone schaar, was niet pijnlijk :O )maar ik wou niet. Heb er toen alles aan gedaan om ze te kunnen redden, maar heb helaas verloren.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    lol!

10. mama van JS

een nacht later droomde ik dat ik mee werd genomen door een man naar een ondergronds verblijf. Daar lag een vrouw met de benen wijd. Haar schaamlippen werden verwijderd met een boormachine.

Ik droom dus wel vaker raar :D:(:)

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

fijn he die rare dromen... blijven ook zo lekker hangen :p

mijn gekste droom was toen ik zwanger was van Sam... droomde toen dat de kerstman aan het bevallen was van mijn kind...... HEEL NAAR GEZICHT....... hoe kom je dr op he hahahaha :D:D

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

:D:D Gelukkig was het maar een droom!

ik heb het ook heel erg, de meest onsamenhangende dromen ;)
    maar meestal onthoud ik ze niet lang

13. Only me

Only me Niet meer actief

Haha, ik vind raar hier een beetje klein woord voor. Eerder een beetje gestoord hahaha :p

14. mama van JS

verder ben ik vrij normaal hoor

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik moest zo lachen... sorry

Mijn meest recente droom:
    dat we met een paar collega's van mijn man naar de sauna gingen. Ik maakte een bommetje in zo'n dompelbad dus iedereen werd boos op mij. Later kwam een collega van mijn man het voor me opnemen en de rest van de droom hing ik in het dompelbad om zijn nek heen. Ahum.

De engste droom:
    toen mijn opa overleed. Ik heb hem toen gezien nadat hij overleden is. Dit heeft zoveel indruk op mij gemaakt. Een tijd later droomde ik dat we zoals vanouds op de verjaardag waren van opa en oma. Mijn opa vroeg me bij hem op schoot te komen zitten. Ik was weer klein in die droom. Hij probeerde me toen te wurgen, niemand die het in de gaten had. Heel beangstigend.

16. mama van JS

ik heb trouwens ook wel eens een normalere droom gehad. Ik was druk an het zoenen met een gozer op het grasveld. Heel fijn zou je denken, toen ik omhoog kwam bleek het mijn toenmalige zwager te zijn. Had echt een bloedhekel aan die vent, hij had m`n zus al zoveel pijn gedaan. Geen idee dus hoe dat kwam

17. Only me

Only me Niet meer actief

Wow, dat is ook echt wel heftig zeg....

Wat ik nog wel eens droom, áls ik over mijn oma droom, droom ik op de manier hoe ze eruit zag toen ze in de kist lag na een lang en vervelend ziekbed. Mager, grijs en van die grote kringen om der ogen. Ook heeeel griezelig...

18. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Ik droom elke nacht raar. Ik heb ook heel vaak dat ik dezelfde dromen droom! Helaas kan ik ze niet altijd onthouden, best jammer eigenlijk:p

Een van de rare dromen die me nog bij staat is dat ik werd ontvoerd door trollen! Ik werd ook een een soort van 'heksenketel' gestopt *in kokend water wat geen pijn deed* omdat ze me wilden opeten. Toen m'n vrienden *niet eens m'n echte vrienden, maar verzonnen vrienden, haha* me kwamen redden, werden zij ook gepakt en in de heksenketel gestopt. Op een gegeven moment werden we toch allemaal gered, door wie weet ik alleen niet meer, en reden we in een rode auto ergens doorheen. *heel spectaculair, net als je in films ook wel ziet, dat een auto door een ruit heen rijdt ofzo:p* Dat is steeds het einde van de droom, haha! Ik was ook echt super bang, en vond het super eng! Ik werd daarom ook heel 'naar' wakker.

Maar achteraf moet ik er altijd weer keihard om lachen, ontvoerd door trollen, hahaha!

19. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ooohhh zo vaak dat ik gek van mezelf wordt;)
    Nu heb ik al 2 nachten achter elkaar een droom dat een geest mijn zoontje zit te plagen,en dat ik dan met mijn zoontje het huis uit vlucht.

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Whahahaha, sorry, maar die droom van die struisvogel, geweldig!! Hoe kom je er op...

Dat van dat bellen en dan de nummers niet kunnen intoetsen in een noodgeval heb ik trouwens ook best regelmatig.

Verder droom ik op de één of andere manier heel vaak dat mn man of ik vreemd gaan. Laatst droomde ik dat hij vreemd ging met een super knappe, dunne, blonde vrouw. Ik stond er gewoon bij en dat leek hem of haar totaal niet te deren, dus deed ik maar net of ik het niet zag :( In die droom leek het de normaalste zaak van de wereld en voelde ik me een enorme aanstelster dat ik het niet fijn vond... Ook droom ik dus vaak dat ik zelf (altijd per ongeluk :( ) vreemd ga met bijvoorbeeld z'n beste vriend en ook een keer met Rafael van der Vaart. Ik voel me in die droom dan altijd mega schuldig achteraf. Het lijkt ook altijd net alsof ik de daad echt voel zeg maar... en het voelt stiekum wel altijd heel goed, hihi :p. Op zich zijn het dus niet zulke hele vervelende dromen ;).

Deel Deze Pagina