Hierbij de curves van Mylan http://www.borstvoeding.com/groeicurve/growthcurve/view/35264 Hij is dus lang en dun net als zijn vader (krijg de curves hier niet geplaatst vandaar de link)
Die link mogen wij niet openen, dan staat er 'Dit is niet een van jouw kinderen' (Zonder de w in jou dan, slecht hoor) Wat ik doe is gewoon het plaatje opslaan op mijn computer en dan uploaden bij een bericht.
@Boefje Mooi hoor! @susan27 als ik hem upload wordt hij vanzelf kleiner gemaakt maar je kan dit ook met paint doen en dan nog eens proberen
hier van isa 36+6 heeft dus nog een hele weg te gaan. maar papa en mama zijn ook niet zwaar en zuslief is ook een die onder het groen bleef
Vrienden van ons hebben een meisje gekregen op 8 februari. Ze hadden allemaal tweedehands kleertjes gehad vantevoren die Simone nu aan heeft en die hun dochtertje later aan zou krijgen, maar dat wordt nu een probleem want dat meisje is inmiddels even zwaar als Simone!!! Binnenkort moeten we ze maar verdelen, het zijn er gelukkig genoeg!
Wat een mooie groeicurves weer! Echt superknap van al die kleintjes! En Laravalk, ik vind het al een hele mooie lijn van David hoor! Lynn1986, als je de naam van je zoontje niet zichtbaar wilt hebben moeot je hem ook ff rechts van de curve wegkrassen