Ik ben bezig met dit wafelsteekdekentje voor onze zoon. Daarna ga ik ook zo'n omslagdoek maken. En slofjes, rammelaartje, wagenspanner etc haha plannen genoeg!!
Onlangs een soortgelijke poef als op de foto gehaakt. Ben nu met een sjaal voor mijn dochter bezig. De muts is al klaar.
Echt mooie dingen meiden!! Ik ben nog niet zo een ster met haken.. Kan de basis zeg maar maar patronen aflezen moet ik maar niet aan beginnen, snap er maar weinig van.. Dat meerderen en minderen😕schiet mij maar lek.. Ik kan de standaard granny's zeg maar maken en poncho's maken en verder dan dat kom ik niet echt😋 Breien heb ik ook geen kaas van gegeten.. Kan wel op een breiring een muts maken en heb nu ook een breiraam voor sjaals te maken of een dekentje..
Dankje! Die heb ik ook in het groen gemaakt, zo leuk! Ik maag ook wel eens granny squares, maar heb zo'n hekel aan het aan elkaar zetten dat ik ze weinig maak. Wil nog altijd wat voor mijn dochter haken of een omslagdoek, maar op de een of ander manier kom ik er niet aan toe, beetjes en poppetjes blijven te leuk!
Wat een leuke dingen allemaal!! Hierbij het patroon van de omslagdoek Steek voor steek: babycape Hoop dat ik het zo goed doe
Deze sprei is gemaakt door oma en ze is er 3 maanden mee bezig geweest! We vinden hem allemaal erg mooi
Ik ben aan het leren haken en al de hele dag bezig aan mijn eerste haakwerkje maar ik doe iets fout denk ik. Ik wil gewoon een vierkant lapje haken met stokjes maar bij elke toer wordt mijn lapje 1 steek smaller. Iemand enig idee wat ik fout doe?
Onder de clubs Is ook een haakclub te vinden daar al meerdere haak werkjes van mij geshowt. Heerlijke hobby! Ben een beetje verslaafd :-D Cal 2014 ook gemaakt, sterren met muziekdoosje erin als kraamcadeau, traktatie voor de meiden op school, sjaals, poppen voor de meiden......mogelijkheden zijn eindeloos..... Heerlijk!
Nee want heb het terug uitgetrokken (voor de 100e keer). Ja begin met drie losse... Misschien eens een you tube filmpje zoeken. Trouwens mooie dingen hier in het topic. Hopelijk raak ik ook ooit zo ver!
Iemand een leuk patroon voor een boxzak? Mijn schoonma heeft net een baret gemaakt voor mn dochter en wil vragen of ze ook iets voor de baby wil maken. Ik wilde graag een boxzak van Baby's Only, maar vind ze zo duur! Dus iets wat daar op lijkt?
Hier heeft iemand een box zal, misschien ff pb-en? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/555602-voorbeelden-gehaakte-luiertas.html
Hier ook al veel gehaakt! Super bezigheid! Net een paar pannenlappen afgerond voor m'n nieuwe keuken, een baretje met tasje voor m'n dochtertje, baby mutsjes, slofjes en nu is er een giraffe knuffel in de maak😊