Meevallers

Discussie in 'De lounge' gestart door Arian, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Vandaag een heerlijk meevallertje. Ik koop nooit Robijn wasmiddel, veelste duur! Maar graag zou ik de zwitsal robijn willen gebruiken, helaas vind ik 6.95 te duur hiervoor. Was ik vandaag bij de blokker, zag ik dit staan voor maar 1,99! Gelijk even ingeslagen! Hebben jullie ook wel eens van die (onbenullige :)) meevallertjes?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja met cadeautjes voor een kinderfeestje

Twee meisjes vieren het tegelijk en ik vond bij de action echt hele leuke nagellakjes...een tasje erbij...en bij een andere winkel een pen en twee markers die lijken op lippenstift en nagellak erbij...en een notitieblokje

Ik ben nu nog maar 3 euro per kind kwijt en het ziet er nu al super leuk uit in het tasje.

Bekijk bijlage 439428

3. Jaime

Jaime Niet meer actief

Ja mijn oudste dochter is bijna jarig en ik liep laatst een speelgoedwinkel binnen waar net een verbouwingsuitverkoop in ging. Heb het lego friends cruise ship gekocht voor €30, een lego friends jungle-reddingsset voor de helft en een aantal Pinypon sets voor de helft. Uiteindelijk was het veel te veel bij elkaar dus ik bewaar wat pinypon voor de verjaardag van de jongste.

Deel Deze Pagina