Jullie zullen vast wel eens wat leuks hebben gedaan met je collega's / werk. Dingen die we al gedaan hebben - escaperoom - kookworkshop - stadswandeling met historische uitleg van Arnhem - boerengolf Ik en mijn collega mogen wat verzinnen. Maar wij zijn ontzettend inspiratieloos. Wij zijn met een klein gemengd gezelschap van 8 persoon.
Rondleiding bij een bierbrouwerij en proeven natuurlijk, daarna een diner. Was bij ons een groot succes.
Wij gaan dit jaar expeditie Robinson doen. (Dat kun je via een bedrijf hier in de omgeving laten verzorgen) En daarna gezamenlijk barbecuen.
Wij hebben eens een fotopuzzeltocht gedaan in oude Eenden. Echt super leuk! Was wel een groter teamuitje, maar met 2 of 3 teams tegen elkaar racen is wel leuk natuurlijk. En dan afsluiten met hapje eten ergens ofzo
High wine, steppen door de stad (deed man eens in Breda), schilderworkshop (zelf wel eens gedaan op een boerderij, was verrassend leuk) en aansluitend natuurlijk een diner.
Omgeving Arnhem / Nijmegen moet het zijn trouwens, niet geheel onbelangrijk. Afsluiten met eten staat zoiezo gepland.
Wij zijn laats gaan curlen en eten daarna. Was echt hilarisch, met z'n allen glibberen en glijen achter zo'n steen aan.
Wij hebben een paar jaar terug een tocht gemaakt met een Solex. Was echt superleuk, zit overal wel denk ik.
Bowlen Moorddiner Survivelen (was onwijs leuk! onder andere geblinddoekt kanovaren met 2 teams, 1 teamlid moet dan vanaf de kant schreeuwen waar je heen moet om niet ergens in te varen) Lasergames Worstelen in zo'n worstelpak Karten Een keer een make up workshop met alle dames Best leuke dingen gedaan met collega's!
De leukste uitjes die wij hebben gedaan vond ik: - een tocht door het groene hart in allemaal lelijke eendjes (van die oude, kleine autootjes) - een solextour - workshop tapas maken (en eten) - karten
Volgens mij is ons komende personeelsuitje iets van een teambuilding activiteit in Burgers Zoo.. Ook wel eens een kookworkshop gedaan, segwaytocht, klimbos..
Echt het allerleukste: de keuken overnemen van een daklozenopvang en koken voor hen (en uitserveren / praten enz). Zo ontzettend leuk en ook te zien hoe collega’s dingen aanpakken of bijv juist meteen de regie nemen in de keuken enz
Solex Tuk Tuk Speurtocht Spellen zoals ik hou van Holland, quiz etc (wordt door het hele land wel aangeboden)
Wat is je budget pp? Dat is ook belangrijk. Bij het bedrijf waar ik werk is het budget achterlijk laag dus dan vallen veel dingen al af helaas...
Ik heb vaak genoeg van luxe bedrijfsuitjes gehad. - weekend Eurodisney - weekend Londen - weekend Brugge - weekend Eindhoven met concert en uit eten Ook wel wat stoerdere dingen (maar dat was niets voor mij) Met zo snelle boot over de zee, skydiven enz. Ik kwam gewoon later voor het diner. (Waar enkel de tomatensoep een veilige keuze was) Normale items: Wijnproeverij Moorddiner Bowlen Diner met voorstelling