En de laatste 2.. de commode die ik nog een keer moet schilderen + knopjes monteren en nog wat decoratie op de babykamer. Zo dat was heel wat haha
Riverr wat mooi zeg! woonkamer is helemaal wat ik leuk vind, helaas niet man zijn smaak dus wij moesten voor een middenweg kiezen. maar echt heel leuk!
Dank jullie meiden. Die sterren zijn eigenlijk dienbladen, ik heb ze uit een winkeltje hier uit de plaats. Heeft helaas geen webwinkel.
Bekijk bijlage 296045 Vond dit gisteren op welke.nl ook zo leuk! Dus ga marktplaats maar afstruinen op zoek naar oude ramen
Op Pinterest / Home heb je ook heel veel inspiratie ideeën moet je maar eens kijken! Ook voor lekkere recepten en heel veel andere dingen
ben ik nou zo oerdom maar ik snap echt niks van dat pinterest moet je je aanmelden of wat ? zou iemand het me een beetje uit kunnen leggen
Ja, aanmelden is het makkelijkst. Dan kan je in allerlei categorieën naar foto's en dergelijke kijken. Super leuk
Nee het is niet verplicht maar wel makkelijk om de leuke ideeën op te bewaren. Als je iets de-pint kan je het op je eigen borden bewaren en kan je het later nog terugvinden
ok nou ga nu eens lekker neuzen hmm volgens mij roept de wasmand mij heeeel zachtjes dus die gaat ff in negeerstand want ja hij roept maar heel zacht
Ben blij dat zoonlief buiten is aan het voetballen en dochter te druk met haar barbies. Ik kan maar niet genoeg krijgen van pinterest en welke.nl allemaal leuke ideeën!
Ik zweer bij Pinterest!! Als je een beetje van brocante houdt, is Huisjekijken heel leuk om te volgen. Daar was ook een Hyves van, is heel groot geworden. Vooral het Amerikaanse vind ik geweldig, kan er uren op rond kijken heel veel pinnen!!