Ik heb elk jaar een herfst altaar, maar da's niet echt iets wat velen hebben. Ik heb er zelfs voor elk Keltisch jaarfeest eentje. Maar goed..da's misschien toch niet helemaal wat TS bedoelde
Wat een leuke dingen komen hier voorbij! ik krijg gelijk zin om ook wat leuke herfstdingen te halen haha morgen even langs de blokker voor een zak potpourie ( schrijf je dat zooo??? ) en wat mooie gekleurde kaarsen! bedankt dames! leuk
Bekijk bijlage 189689 Bekijk bijlage 189690 Dit is één van mijn herfstdecoraties in huis. Voor de rest binnen en buiten grote pompoenen, houten kistje met herfstdecoratie en nep paddestoelen, herfst raamhanger.
Vind ik ook,echt super! Ik kan er helaas niet aan beginnen,onze katten kunnen er echt niet vanaf blijven..
Ben ik weer....wat een gezellige creaties allemaal! Naast mijn 2 eerdere foto's heb ik nu ook deze voor het raam. Aan de rechterkant heb ik nog zo'n raam met hetzelfde...en dan is het wel genoeg voor in huis hihi. Bekijk bijlage 189879
hier mijn herfstversiering, het is een combi van mijzelf en mn dochter Bekijk bijlage 191788 Bekijk bijlage 191790