...of misschien wel twee. Vannochtend heb ik op het laatste moment besloten niet te gaan werken (omstandigheden). Ik had de kids zelfs al weggebracht naar school en oppas. Toen ik wegreed van de oppas ben ik toch weer naar huis gegaan ipv werk. Smiddags nog even boodschappen gedaan met de auto, om vervolgens dochter van school te halen. Toen ik op de parkeerplaats bij school aankwam, vond ik de auto wat vreemd doen, alsof het glibberde. Maar niet bij nagedacht meer. Toen ik met dochter weer weg reed om zoontje op te halen, leek ik geen controle te hebben over de auto. Ik dacht nog "zo ga ik niet verder rijden, ik ga naar huis". Ik reed de parkeerplaats af en toen blokkeerde de auto volledig. Wielen stonden schuin en ik kreeg ze niet goed. Er kwam 3 mannen aanlopen om te helpen. En 1 van hen zei dat de stuurkogel is losgeraakt. Als dit dus losraakt kan je niet meer sturen en gaat de auto alle kanten op. Vervolgens zei hij meteen dat ik blij mag zijn dat dit niet op de snelweg was gebeurd want 'dan was ik zeker weten over de kop gevlogen en het niet overleefd' Deze meneer heeft een eigen garage. Ik ben hier best van geschrokken. Later kwam ook de gedachte: 'wat als ik wel gewoon zoals gepland naar werk was gegaan?' Had het wellicht heel anders afgelopen. Ik ben best nuchter met dit soort dingen, maar dit vond ik toch wel een heel naar idee. En omdat ik op het laatste moment pas besloot toch weer naar huis te gaan...Alsof het zo moest zijn. We waren al aan het kijken voor een andere auto voor mij, maar mijn man had niet zo een haast, en ik wel. Ik zei nog "let maar op, met deze auto beland ik nog eens in de berm!" Puur gevoel geweest.. Wie ook weleens dit soort 'toevalligheden' meegemaakt?
Oei, dat is schrikken. Hier een tijdje geleden. Ik besloot om gewoon door te werken tot 17.00 uur. Er lag nogal wat werk op mijn bureau dat er al een tijdje lag, maar ook nog wel een week konden wachten. Rij ik naar huis; file op de snelweg vanwege een ongeluk. Las ik later op internet dat het gebeurd was op het tijdstip dat ik daar zou rijden als ik idd om 16.00 uur gestopt was met werken. Puur vanwege een gevoel bleef ik langer. Apart idee is dat.