Zoals de titel zegt, hebben jullie wel eens drugs gebruikt? En dan valt alcohol voor mij buiten de groep, bedoel dus echt soft of harddrugs. En zo ja, welke? Naar aanleiding van artikel op nu.nl over ADE en xtc pillen. Oja en graag geen veroordelingen/gezeur. Wil het een luchtig topic houden.
Ik heb wel eens een jointje gerookt samen met mijn vader in de garage... hij had liever dat ik het thuis een keer probeerde dan ergens anders.... ik vond het echt vreselijk, net gras haha! Mijn vader vond het ook niets Daarna nooit meer wat genomen...
Zal zelf ook nog reageren natuurlijk. Heb ooit wiet gerookt, maar dat vond ik niets. Verder vroeger regelmatig cocaïne en xtc gebruikt. En een paar keer ghb geprobeerd.
Nee heb het nog nooit geprobeerd. Ben wel eens nieuwsgierig naar het effect, gewoon wat het met je doet maar wil geen troep in mijn lijf dus zal het nooit proberen.
Ik heb vroeger wel eens wiet gerookt maar vond het eigenlijk helemaal niks. Werd er alleen maar heel erg slaperig van.
Ja blowen (ongeveer gedurende de hele jaren 90) en 2 keer paddo's. Maar ik heb nooit de behoefte gehad om aan het zwaardere spul te beginnen, al ben ik wel nieuwsgierig hoe het voelt om bijvoorbeeld coke te gebruiken. Maar dat doe ik dus niet, veel te bang dat ik het lekker vind, haha!
Grappig. Ik heb dus nooit paddo's durven te gebruiken omdat ik veel te bang ben dat ik allemaal rare dingen ga zien. Hoe vond jij het? Coke is ook erg leuk Maar wel al snel verslavend, jammer genoeg
Van XTC werd ik heel erg in mezelf gekeerd, maar niet op een verkeerde manier. Gewoon een lekker gevoel zeg maar. Van speed werd ik helemaal hyper de pieper. En vreselijk veel praten met iedereen. Coke word ik heel down van. En vroeger ook wel ketamine gehad, dat gevoel vind ik enorm moeilijk om te beschrijven dat is wel zo'n vaag spul. Maar dat gaf ook geen vervelend gevoel. Je kan in principe een half uurtje even niks, niet staan, lopen etc. Van alles wat ik heb geprobeerd vind ik ketamine het ' leukste' op te doen. MDMA is ook wel lekker, maar daar ga ik enorm van spacen
Weleens space cake gehad was wel lekker voelde er niks van. Zou nog steeds weleens een xtc pilletje willen gebruiken maar dan gewoon thuis bijvoorbeeld zodat als het misgaat je in een veilige omgeving bent. Maar goed zal er wel nooit van komen hi hi
Geblowd in de jaren 90. Paddo's deden klasgenootjes heel raar van dus durfde ik niet... Coke/speed niet nodig, kon ook zonder de nacht wel doorhalen.