Ik heb een leuke zwarte rok gekocht, valt een stukje boven de knie. Echt heel leuk! Maar nu.. waarmee combineer ik dat een beetje leuk? Ik wil het kunnen dragen naar een feestje die we binnenkort hebben, dus het moet er een beetje netjes maar ook hip&vlot uitzien. Iemand ideeën?
met een rode blazer!! Zie je bij ons nu heel veel...! Of met een zwart t shirt en een mooie sjaal+riem Tijgerprint combineert ook heel leuk
Ik zou een strak topje erop doen met leuke print en dan een zwarte ketting of sjaal(tje). Afhankelijk van het weer een legging met ballerinatjes/pumps eronder, of met laarzen.
Ik vind met een lang vest ook erg leuk, en dat er dan nog net een randje van de rok/jurk onderuit komt. Didi biv. heeft ook wel leuke vestjes. Er kunnen pumps onder maar voor een stoere uitstraling kunnen leuke laarzen ook. Foto??
momenteel een zwarte rok aan Omdat het nog niet zo koud is heb ik er een srak zwart shirt op met een gekleurde sjaal rond de schouders, in een punt op de rug. Maar dat is misschien niet chic genoeg? Een bolero is ook leuk! Op zwart kan zoveel.
Je eerste twee suggesties vind ik super goed, maar ajb geen dierenprints. Dat vind ik zooooo ordinair he Je hebt tegenwoordig veel van die getailleerde korte colbertjes met een riempje, hartstikke leuk! Doe er een hip bloesje onder en je ziet er vlot uit Kijk eens op Zalando, Asos, Steps of Esprit /edit: Bijvoorbeeld zo'n colbertje (zonder de dikke kraag en evt. andere kleur(en)): klik. Dit is misschien iets nonchalanter, maar lijkt me ook leuk. Suggesties voor basics van Steps die er misschien ook wel leuk op zouden staan En hier nog wat inspiratie van de H&M. Succes
Mijn hele kledingkast heb ik overhoop gehaald maar het is gelukt om een leuke combi te vinden met iets wat ik al had! Nu helemaal blij natuurlijk!