mijn huisje hehe klein maar fijn behalve die lelijke gordijnen dit is maar foto van maps.google nouja groter dan in hengelo
Hetzelfde huis, maar van achteruit de tuin genomen. Ik kan nog steeds geen foto van de voorkant vinden. Misschien een andere keer. Hier uiteraard ook een poetsvrouw en tuinman, nl. mijzelf en mijn vriend (en misschien kan mijn zoontje over een paar jaar ook een steentje bijdragen )
Ik dacht al, dat moet in de buurt van ons vakantiehuis zijn! Wij "wonen" in altea, allicante! Ga je vaak?
Het is officieel van mijn ouders, die zitten er gemiddeld 5 maanden per jaar! Wij voorheen zo'n 5x per jaar, maar nu even wat minder! Heerlijk daar! Jullie in Altea Hills???
Jep, bijna helemaal bovenin! We kijken recht op de carretera naar Benidrom enz. Maar ook hier is het van mijn ouders hoor...die zitten er ook 5 a 6 maanden per jaar en wij tegenwoordig 2 keer per jaar. Voorheen 1 keer per maand... Grappig! Ik herkende het gelijk aan de bouwstijl
Om het contrast nog wat groter te maken ; hier mijn poppenhuis! Oh de babykamer is inmiddels al wel weer veranderd, en in de woonkamer weer wat andere acc. ik hou van verandering, maar kan niet zoveel haha met deze ruimte he.. maar 1 voordeel een paar nieuwe dingen en ik heb weer een heel nieuw poppenhuis! Appartement te koop: Wolvenlaan 7 1216 EM Hilversum [funda]