Louis, Haha die bank en die paar kaarsjes? Zo gefixt hoor! Knus en gezellig, heb ik liever dan een huge huis... Gaan nu over een tijdje als dit verkocht is een groter huis kopen, zal dan balen dat het waarschijnlijk minder knus is, maarja de twins gaan hier uitgroeien, dus we moeten wel! MrsDee, kopen?
Haha nee dat niet! Zou een beetje krap worden met 2 kinderen en de wens voor een 3e... Maar je mag mijn huis wel restylen hoor!!
ach groot of klein het heeft allebei wat en een ieder is trots op zn eigen stekkie... Ik ben blij dat ik niet zo mega woon aangezien ik nu al de hele dag bijna met de poetsdoek bezig ben maarja als ik dan zo'n groot huis zou hebben hier in nederland dan kon ik wel een poetsvrouw inhuren ...
Haha hier ook die wens, (nu nog niet hoor), en zelfs hier is het nu al te klein met de babytwins! Maare, als je in de buurt woont kom ik graag een dagje langs hoor !
ik wil niet exact mn huis erop zetten ivm herkenning. maar dit huis lijkt er er veel op. alleen hebben wij een plat dak en een grote erker aan de zijkant. maar goed dan hebben jullie een beetje een idee
Ik kan me dat wel voorstellen... Daarom heb ik ook een soortgelijk huis als het mijne geplaatst, alleen hebben wij een iets andere fontein...
bedoel je dit nu sarcastisch of grappig. ik spreek gewoon de waarheid hoor. wij hebben gewoon een groot huis. en ik vind het gewoon een leuk topic. vind huizen kijken altijd leuk. of ze nu groot of klein zijn. als het maar sfeer uitstraalt
Mijn god! Wat een huizen!! Als ik het vergelijk met mn huis dan woon ik in een klein tokkiehuis in een tokkie buurt hahaha.
Mm7 wil het een beetje lukken met de verkoop? Heb zelf tot 3 jaar terug bij jou zo goed als in de straat gewoond de diep....laan. Eefke mooi huis op dat soort huizen kijk ik uit zelfde plaats soms? Leuk om huizen te kijken zal vanmiddag de laptop aanzetten,lukt niet met de iPad. Geen villa wel een hoekhuis
Allebei. Ik was in een melige bui. Het ging me ook niet om het formaat van het huis maar meer om het 'ik heb dit maar dan net iets anders' gehalte. Ik bedoelde het niet lullig. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar je 'echte' huis
En denken jullie nou echt dat ik nog een fotootje durf te plaatsen van mijn flat 4 hoog, achter!?!?! No way! Zie hier trouwens prachtige huizen voorbij komen!
Wuppie, wat grappig! Nope, nog geen kijkers gehad... echt balen! Staan er hier in de straat nu 9 te koop, en wij hebben de kleinste en de duurste begrijp dus enorm goed dat iemand ergens anders gaat kijken... maar, wij hebben wel de leukste vind ik haha, dus ze moeten hier ook maar eens komen gluren... en kopen! Waarom ben je weg uit Hsum?
ok ik snap hem. ik kan niet meer zeggen als dat ons huis er gewoon veel oplijkt. we hebben alleen een donkerrode steen, plat dak. maar de stijl is hetzelfde. en het formaat ook
nee ik woon in brabant....maar dames.. niet jaloers zijn... ik mag dan een mooi groot huis hebben. helaas ben ik er ook erg aan gebonden door mn angststoornis. ik kom weinig de straat op. alleen met mn man. dus geld en een huis zegt lang niet alles wilde dat ik kleiner woonde en wel gezond was