Ik denk dat het merendeel van de dames hier in een normale woning woont. (tokkiehuis wil ik niet zeggen...) Hier geen foto, maar we wonen in een gewone rijtjeswoning.
Ik vind jou woning leuk!! Totaal niet mijn smaak van inrichten, maar wel echt supermooi om te zien, heel appart! Positief bedoelt hoor! Soms zie ik bij mensen een inrichting dan denk ik: Ieeeuuuuwww En soms denk ik, tjsa, niet mijn smaak maar wel HEEL ERG leuk! Jij valt dus onder die tweede catagorie.
Ik zal eens kijken of ik een foto van ons huis kan vinden. Een heel gewoon 2-onder 1 kap huis, iets te klein naar mijn zin, maar dat is niet anders haha. En wel gewoon foto's plaatsen meiden, we wonen niet allemaal in het soort villa's die al geshowd zijn in dit topic hoor, dat maakt je huis heus niet minder. Hmm, alleen een foto van het huis van de buren, het huis met de blauwe auto op de oprit is van ons (auto niet trouwens,is van mijn ouders).
Dit is ons stulpje....en vrij oud huis maar wel heel gezellig,en met mooi wat ruimte erom heen. Bekijk bijlage 183664 Voorkant van het huis (heb bed uit de raam hangen)
Bekijk bijlage 183667 En onze garage,mijn vriend sleuteld graag aan Amerikaanse auto's,vandaar dat die zo groot is...en links op de foto de kippenren....
TS: wat een geweldig mooi huis hebben jullie! Hier ook een rijtjeshuis, aan de buitenkant best lelijk (nu we het geschilderd hebben (andere kleur) is het beter om aan te zien). Wel erg ruim en dat maakt het dan weer goed.
wat een super mooi ingericht appartement woon je zeg! helemaal mijn smaak en wat een gaaf bed hebben jullie!
Vind het huis van mm7 heel leuk. Het is maar net wat je ervan maakt. Kun je een supergroot huis hebben met een afschuwelijke inrichting, woon ik toch liever in het kleinere. Woon zelf ook niet al te groot, in een appartement in een probleemwijk dus is niet zo boeiend.
Wauw wat een prachtige huizen! Ik wil niet zeggen dat ik jalours ben, want ben gewoon heel blij met ons huis. En ben al blij dat ik ons huis schoon kan houden. (wonen in een rijtjeshuis)... Dat huis in Spanje ben ik wel jalours op, lijkt me heel gaaf om een vakantiehuis te hebben in het buitenland!!
grappig.. zat net even te kijken op street vieuw en de laatste keer dat ik keek stond er ons huis nog niet. nu zijn ze het aan het bouwen dit is dus mijn huis ( even voor de liefhebber) maar ik haal het straks weer weg
Die leuke met de blauwe voor deur is van ons! Een klein herenhuisje in het centrum! Bekijk bijlage 183689
Erg schattig huisje zeg, en die van Pinter vind ik ook wel erg knus zeg! Dat trekt mij dan toch wel iets meer dan de grote bouwpaketten Ieder zn eigen smaak!
Dit is ons eenvoudige rijtjeswoning, we wonen er met plezier nu bijna 4 jaar.Met een redelijke achtertuin voor de kinderen. rob de vriesstraat 41 - Google Maps
Ik zou absoluut niet in zo'n enorm huis willen wonen. Ben dan ook totaal niet jaloers. Maar dat is mijn mening Wij wonen in een nieuwbouwappartement in Amersfoort. Ook niet heel boeiend verder..
WLE, leuk zo'n stadshuisje!! Zag ook een heel mooi stadsappartement voorbij komen. Erg knus vind ik die altijd Moeder van tweeling: Mooi ingericht hoor!!