Wat zou dit kunnen betekenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Ik heb gisterenochtend zo'n rare maar fijne droom gehad, als ik eraan denk krijg ik nog dat rare gevoel.

Waar heb ik over gedroomd?
    Wij waren (met mijn man en 2 dochters) op vakantie bij een centerparcs.
    Ik was even op de fiets de stad in gegaan om wat boodschapjes te doen, maar omdat alles onbekend was wist ik maar 1 weg om er te komen en ook om weer terug te gaan.
    Toen ik dus weer op de terug weg was, was die ene weg net afgesloten omdat er een ongeluk was gebeurd.
    Dus ben ik gestopt en vroeg me hard op af waar ik dan langs moest.
    En daar stond een jongeman die me vroeg waar ik dan heen moest.
    Het was zo vreemd, we voelden ons direct zo enorm tot elkaar aangetrokken en hadden echt zo'n raar gevoel in ons lichaam dat we beide wisten, dit is de ware.
    Hij vroeg dan ook om ergens af te spreken nadat hij vrij was, waarop ik zei dat ik dat niet zomaar kon doen omdat ik ook nog een man en kinderen had, maar dat ik deze gevoelens ook absoluut niet kon negeren omdat hij voelde als de ware.
    Daarna hebben we gekust............en toen werd ik wakker.

Wat kan zo'n droom nou betekenen?

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Oei spannend zeg. Ik heb geen idee wat het betekent, maar heb zelf ook weleens zulke dromen hoor...

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zit je ff in een sleur in je relatie en heb je behoefte aan weer even meer voelen hoe belangrijk jullie voor elkaar zijn?
    Het betekent iig niet gewoon maar simpelweg dat je je man niet meer interessant vindt.

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nee dat denk ik ook niet.

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ben je er al uit wat het te betekenen heeft?

Ik heb het de laatste tijd ook vaker dat ik over anderen droom. Vannacht over een vriend van mijn man. En daar moesten we vandaag een dagje naar toe. Oepsiedoepsie, keek toch even anders naar hem.

6. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Moet zo'n droom perse iets betekenen dan? Ik wil niet heel nuchter doen, maar net als dat je achter bepaalde enge dromen niks hoeft te zoeken zou ik hier ook niks achter zoeken.

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik denk alleen als het erg vaak voorkomt, dan wil je onderbewustzijn je toch iets vertellen... Maar zo af en toe een spannende droom vind ik helemaal niet erg :D

8. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Haha, ja als je erg vaak dezelfde droom hebt zou het misschien wat kunnen betekenen. Of dat je onbewust ergens mee bezig bent en dat in je droom verwerkt. Maar om nou na 1 zo'n droom na te denken over een eventuele betekenis? Dat zou ik niet doen :) Het was "gewoon" een droom, zou ik denken. Maakt verder ook niet uit wat het wel of niet betekent, want het is geen realiteit.

Deel Deze Pagina