Show je huisdier(en)

Discussie in 'De lounge' gestart door HopeFaith, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Dank je... Alleen het is geen pitbull het is een amerikaanse staffordshire terrier.
    Het zijn beiden al oudjes Magic wordt volgende maand 11 jaar en Timber is nu 8 jaar (met de nodige mankementen maar met pijnstilling en gecontroleerd trainingsschema kunnen ze nog wel wat jaartjes mee met een heerlijk actief leven)

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hey hey,
    Ooh nou pitbulls staffords ik vind ze allebei prachtig :D :D
    Heb op de vorige pagina ook 2 foto's van mijn Jack Stafford Russel geplaatst...

Wij hadden thuis altijd een golden retriever...
    Zulke lieve beesten!!!

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Haha ja ik zie m wat een leuke combi...

Tja deze golden is niet zo lief als dat veel mensen denken... En ik loop vaak tegen het vooroordeel aan dat goldens lief zijn. Mensen willen hem altijd aaien en knuffelen en zijn dan beledigd als ik zeg dat dat niet mag omdat hij wel eens uit kan halen.
    Ze denken dan vaak dat ik dat zeg omdat ik niet wil dat ze de hond aaien maar het is nu eenmaal een feit dat het af en toe een k*tjoekel is waar veel werk in zit om m in het gareel te houden. En ik dat liever niet laat verklooien door een ander.

4. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Onze knapperds;

Een tricolor sheltie reu van net 4, Bailey

En onze nieuwste aanwinst sinds februari (ze is van 23/10/2011) Noetepoes, een blue tabby mitted ragdoll meisje :D

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Dat heb ik heel vaak met mijn Muppet... Mensen vragen zich af waarom ik haar altijd aangelijnd hou... Gewoon omdat ze in een keer om kan slaan... Dan wordt ze een beetje te enthousiast of zo... Steekje los denk ik ;)

Thanks... Vind het een geweldig beestje, kan nog niet begrijpen waarom men haar toen heeft weggedaan!!! :(
    Gelukkig heeft ze het goed bij ons :D

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Bekijk bijlage 266197

dit was ooit mijn mechelse herder taran ..
    mannetje
    3 jaar geleden

helaas moest ik hem wegdoen .. :(

ik werkte heel erg veel
    mijn ex die alleen met zijn luie ass thuis zat..
    en dat beest vaak rake klappen gaf..

dus een goed huisje voor hem gezocht..

8. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Echt??? deed jouw ex dat??? Allemachtig! snap dat echt niet...
    Hopelijk had je t gauw in de gaten dat hij het beessie sloeg...
    Kan ik echt niet tegen hoor!!! Dat mensen hun dier of kind slaan!!! Bah Bah!!! Maar 't hondje heeft gelukkig nu een goed huis...

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
  10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik met onze poes Flugel

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Lovepeet heftig joh dat je je hond om die reden weg moest doen.
    wat een rotzak die vent een hond mishandelen ggrrrrrr

12. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Zie fotoalbum.. Daar staan ze allemaal in :)

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wat leuk die huisdieren :)

valt me wel op dat honden en katten domineren met hier en daar een vis of konijn.

niemand iets exotischer? ik had vroeger baardagamen en dat zijn echt ZULKE leuke beesten!
    maar nu even geen ruimte.. zodra die er is ga ik weer voor 2 baardagamen.
    Ook een aantal vogelspinnen gehad maar dat vind ik minder practisch met een klein kind in huis.
    Niet dat ze de bak uit konden.. maarja je weet nooit wat een kind doet he. En die kunnen prima de bak open maken als ze hun zinnen erop zetten.

Dus nu slechts 2 katten..
    1 auti-poes die uit het asiel komt en enigzins autistisch overkomt :)
    zodra er iemand dreigt binnen te komen vlucht ze naar het toilet en komt er niet meer uit tot ze zeker weet dat alleen wij nog thuis zijn.
    Tegen mij is ze superlief en niet van schoot te krijgen... maar pas op dat je niet op de verkeerde plek aait want dan hangt ze met al dr karakter (en nagels en tanden) in je arm.
    (en ja dat doet heel erg pijn.. )
    Ze is ooit door een asielmedewerker als kitten bij iemand uti huis gehaald.
    Toen was ze 5 weken oud ongeveer.. en toen al compleet verpest dus.

De andere is een abessijn en de liefheid zelve en voor niets en niemand bang :)
    Heerlijk karaktertje geheel zoals in alle rasomschrijvingen.

Jammer genoeg zijn ze niet enorm compatible... samen op schoot is dus geen optie :)

14. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    droppie en frummeltje me allesiessss

Bijgevoegde bestanden:

15. Jo85

Jo85 Niet meer actief

@saskia78: wij hebben ook een baardagaam gehad. Helaas twee kaar terug overleden. Maar er komt wel weer een reptiel we willen graag een leguanen koppel hebben, maar daar hebben we nu even geen tijd voor. Kost toch wel veel tijd.

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik vind een leguaan net wat groot worden :)
    Heb er een tijdje voor eentje gezorgd.. kreng van een beest ook trouwens.. dus wellicht dat daar mijn niet-zo-liefde voor leguanen vandaan komt.. zou kunnen.
    Weet niet precies wat ik erger vond.. het slaan of het bijten :)
    Beestje is uiteindelijk terecht gekomen bij iemand die een hele kamer had ingericht voor zn leguanen trouwens.. dus dat is helemaal goed gekomen.

Maar ik moet nog steeds elke keer als ik baardagamen tegen komt in de winkel me HEEL erg inhouden :)

Verder staat een hamster of vis nog op het verlanglijstje voor dochterlief.
    Weet wel dat de verzorging bij mij terecht gaat komen maar dat geeft niet :)

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    mijn partner had voordat we samen ene huis kochten ook heel veel van die exotische dieren.

vogelspin, baardagaam, leguaan, slangen, gekko's.
    Zoutwater-aquarium hebben we net een paar maand geleden weggedaan.
    me partner werkt zelf in dierenwinkel en probeerd dus thuis veel dingen uit.
    maar er komen hier geen exotische dieren meer in huis ben er heel bang voor zoals die vogelspin en slang etc.
    leguaan en baardagaam is nog wel leuk

18. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik heb 4 katten !

De rood-vale is Balou,katertje, die heb ik zelf met de fles grootgebracht!

De witte is een kruising pers poesje met mooie blauwe ogen, Droopy

19. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Dan hebben we hier nummer 3, Fay, odd-eyed en doof. Deze foto is van een tijdje geleden, inmiddels is ze gesteriliseerd en een paar kilo aangekomen haha!

En dan is nummer 4 Diesel, katertje van 5 maanden.. Heb ik hier alleen zo geen foto van. Diesel is ook bijna helemaal wit, niet doof, met een paar zwarte vage vlekjes op zn kopje.

EN .... dan heb ik op dit moment ook nog 3 opvangkittens van 12 weken oud... Die heb ik gekregen toen ze 2 weken oud waren en zelf grootgebracht met de fles. 1 cypers grijze met een behoorlijk hartruisje dus hij zal niet oud worden.. En is waarschijnlijk ook niet plaatsbaar via het asiel waar ik gastgezin voor ben. En 2 zwart witte. Allemaal katertjes en ontzettend aanhankelijk naar mensen!!
    Dus als iemand nog een lief en aanhankelijk kitten zoekt, ze zoeken nog een baasje !!!!!!!

20. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Wij hebben nu sinds 2,5 weken een kitten. Pittig diertje, maar wel heel leuk. Verder hebben we een cavia, alweer bijna 5 jaar. De cavia heet Rebel en de kat Fiyero :)

Bijgevoegde bestanden:

• fiyero.jpg
      fiyero.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,4 KB
      Weergaven:
      3
    • rebel.jpg
      rebel.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven: